۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۴۱۷۴۱
در نمایشگاه رسانه های دیجیتال عرضه می‌شود:

نرم افزار تخصصی جامع فقه و نسخه جدید نرم افزار جامع الاحادیث

خبرگزاری رسا ـ مدیر غرفه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور نرم افزارهای شخصیت محور، نرم افزار جامع فقه و نسخه جدید نرم افزار های جامع الاحادیث که دربرگیرنده گنجینه روایات نور است، را از جمله محصولات جدید مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور عنوان کرد.
مرکز تحقيقات کامپيوتري علوم اسلامي نور

سید مرتضی سجادی نژاد، مدیر غرفه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در ششمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هدف اصلی تأسیس این مرکز بیان داشت: دیجیتالی کردن متون علوم اسلامی و فراهم کردن تسهیلات پژوهشی به محققان، پژوهشگران، طلاب، دانشجویان و اساتید، هدف مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور است.

وی با اشاره به فعالیت های انجام گرفته در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور، اظهار داشت: این مرکز تا کنون بیش از سیصد عنوان محصول را در قالب نرم افزار به جامعه عرضه کرده است.

سجادی نژاد با بیان این که این مرکز در زمینه وب سایت های اینترنتی فعالیت های خوبی را انجام داده است، ابراز داشت: راه اندازی پایگاه مجلات تخصصی نور که هفت میلیون مقاله از نشریات تخصصی را به صورت تمام تصویر دربر می گیرد، از جمله این فعالیت ها است.

مدیر غرفه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور افزود: متن کتاب هایی که به صورت نرم افزار درآمده است، در پایگاه کتابخانه دیجیتال نور قرار گرفته و محققین می توانند از طریق فضای وب به این کتاب ها و مقالات دسترسی پیدا کنند.

وی با اشاره به حضور این مرکز در نمایشگاه های مختلف داخلی و خارجی، گفت: امسال هم سعی کردیم با تمام توان در نمایشگاه رسانه های دیجیتال شرکت کنیم و محصولات نور را به مخاطبان عرضه کنیم.

سجادی نژاد نرم افزارهای شخصیت محور، نرم افزار جامع فقه و نسخه جدید نرم افزار های جامع الاحادیث که دربرگیرنده گنجینه روایات نور است، را از جمله محصولات جدید مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور عنوان کرد.

مدیر غرفه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور ابراز داشت: جهت آشنایی محققین و پژوهشگران با امکانات فنی و پژوهشی نرم افزارها، دوره های آموزشی نرم افزارهای نور در ساختمان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور برگزار می شود که علاقمندان می توانند ضمن شرکت در این دوره ها گواهینامه پایان دوره را دریافت نمایند./956/ت302/ص

ارسال نظرات