۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۴۱۷۶۱
مدیر فنی شبکه اجتماعی سنگری‌ها:

جوانان ارزشی باید در فضای مجازی با قوت و قدرت فعالیت کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر غرفه شبکه اجتماعی سنگری‌ها در ششمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال با بیان این‌که جوانان ارزشی باید دارای تریبون باشند خواستار فعالیت قوی و قدرت مند آن ها شد.
شبکه اجتماعي سنگريها

مهدی حیدری، مدیر غرفه شبکه اجتماعی سنگری ها در ششمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر این که اگر من از خانواده شهدا یاد می کنم، صرف یک یاد کردن نیست بلکه یک استراتژی و راهبرد است، اظهار داشت: علت ورود ما به این عرصه همین فرمایش مقام معظم رهبری بود به طوری که ما با این هدف که فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج و گسترش بدهیم، وارد فضای مجازی شدیم.

وی با بیان این که شبکه اجتماعی سنگری ها حدود یک سال است که فعالیت خودش را آغاز کرده است، گفت: ما وقتی تحقیق کردیم، خلأ یک شبکه اجتماعی که مروج تخصصی فرهنگ دفاع مقدس باشد را احساس کردیم و تصمیم به راه اندازی این شبکه گرفتیم و با وجود این که یک بار هم حک شدیم ولی مجددا فعالیت خود را ادامه دادیم.

مدیر غرفه شبکه اجتماعی سنگری ها با اشاره به این که از نه ماه گذشته تاکنون حدود نهصد و چهل هزار و روزانه دوازده هزار بازدید داریم، ابراز داشت: شبکه اجتماعی سنگری ها فضای مناسبی برای انتشار آثار جوانان ارزشی و حزب اللهی است.

حیدری تأکید کرد: جوانان ارزشی باید دارای تریبون باشند و در فضای وب با قوت و قدرت فعالیت کنند.

وی با بیان این که فکر نمی کردیم ظرف 9ماه به این جایگاه برسیم، اذعان داشت: برخی از مدیران شبکه های اجتماعی به ما می گفتند ما چون در شبکه اجتماعی خود مطالب عاشقانه و جنسی را درج می کنیم، توانسته ایم به این جایگاه برسیم اما شما با این رویکرد نمی توانید پیشرفت کنید.

مدیر غرفه شبکه اجتماعی سنگری ها در ادامه این مطلب افزود: ما با عنایات شهدا توانستیم به هدف مان دست پیدا کنیم و در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای وب موفق باشیم.

حیدری با اشاره به این که وقتی روند اهانت به اهل بیت(ع) آغاز شد، برخی از اعضای شبکه اجتماعی سنگری ها به ما گفتند ممکن است قدم بعدی دشمنان پیامبر اسلام(ص) باشد، اظهار داشت: متأسفانه همین اتفاق افتاد و ما سپس ضمن محکومیت، به تولید محتوای مرتبط با این موضوع پرداختیم.

وی با بیان این که تاکنون شصت دقیقه ویدئو کلیپ درباره دفاع مقدس تولید کرده ایم، گفت: مسئولین باید به سینمای استراتژ یک بهای بیشتری بدهند.

مدیر غرفه شبکه اجتماعی سنگری ها با اشاره به این که با خانواده های شهدا ارتباط تنگاتنگ داریم، عنوان کرد: تمام اطلاعات مربوط به شهدای ملارد را جمع آوری کرده ایم که تا چند ماه آینده در قالب کتاب چاپ می شود.

حیدری در خاتمه سخنان خود اظهار داشت: وقتی افراد ایرانی مطلبی را داخل فیس بوک می گذارند، در واقع افکار و اطلاعات خود را در اختیار سایت های بیگانه قرار می دهند، در حالی که اگر همین کار را در سایت های ایرانی انجام دهند، به اینترنت ملی و تولید محتوای ایرانی کمک کرده اند./956/ت302/ص

 

ارسال نظرات