۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۴۱۷۸۳
مدیر منطقه پنج حوزه علمیه خواهران:

اهانت به ساحت پیامبر نتیجه خشم نظام سلطه از بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر منطقه پنج حوزه علمیه خواهران با بیان این که اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام(ص) نتیجه خشم نظام سلطه از بیداری اسلامی و موج اسلام‌خواهی در سراسر جهان است، گفت: امروز جهان کفر با همه توان خود در برابر اقتدار امت اسلامی ایستاده و به یقین پیروزی از آن اسلام حقیقی خواهد بود.
مدير منطقه پنج حوزه علميه خواهران

حجت الاسلا علی غفاری، مدیر منطقه پنج حوزه علمیه خواهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام، این اقدام ننگین را نشان دهنده خواری و ذلالت دشمنان اسلام دانست و گفت: این گونه حرکت ها نشان دهنده اوج اقتدار اسلام ناب شیعی در عرصه جهانی است.

 

مدیرمنطقه پنج حوزه علمیه خواهران با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی عاملان اصلی این هتک حرمت هستند، گفت: آنها باید بدانند که این حرکت اعلان جنگ علنی با امت اسلام بوده است.

 

حجت الاسلام غفاری پیامبر گرامی اسلام را الگویی جاودانه و مظهر همه خوبی های عالم دانست و خاطرنشان کرد: اهانت به ساحت ایشان توهین به همه مقدسات اسلامی است.

 

وی با بیان این که امروز موج اسلام خواهی همه دنیا را فرا گرفته است، تصریح کرد: هر روز شاهد روی آوردن بسیاری از مردم جهان به دین مبین اسلام هستیم که این خود پیام روشنی برای دشمنان اسلام ناب دارد.

 

مدیر منطقه پنج حوزه علمیه خواهران با بیان این که اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام نتیجه خشم نظام سلطه از بیداری اسلامی و موج اسلام‌خواهی در سراسر جهان است، گفت: امروز جهان کفر با همه توان خود در برابر اقتدار امت اسلامی ایستاده و به یقین پیروزی از آن اسلام حقیقی خواهد بود.


وی با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی مظهر و نماد شیطان در جهان هستند، تصریح کرد: اگر استکبار جهانی با همه توان خود نیز در برابر اسلام ناب محمدی ایستادگی کند باز هم شکست خواهد خورد، چون هیچ قدرتی یارای مقابله با قدرت الهی نیست.
 

 

حجت الاسلام غفاری در ادامه سخنان خود، قرآن کریم را نجاتبخش بشریت از ظلمات و انحراف ها دانست و تصریح کرد: حرکت در مسیر کلام الهی انسان را به سعادت و تعالی حقیقی خواهد رساند.

 

وی با تأکید بر این که درک و مفاهیم قرآن کریم انسان را به ژرفای عمیق الهی سوق می دهد، گفت: دشمنان تلاش می کنند نور الهی را در دنیا خاموش کنند که به طور حتم شکست خواهند خورد.

 

حجت الاسلام غفاری در ادامه سخنان خود به نقش مدارس علمیه در نشر و گسترش اسلام ناب در جامعه اشاره کرد و گفت: حوزه های مقدس علمیه همواره مرکز اصلی نشر ارزش های دینی در جامعه بوده اند.

 

وی با اشاره به این که حوزه های علمیه در خنثی کردن توطئه های دشمنان نقش مؤثری بر عهده دارند، گفت: حوزه و روحانیت همواره در خط مقدم خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان علیه اسلام و انقلاب بودند.

 

حجت الاسلام غفاری در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت علمی حدود دو هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه خواهران استان مازندران خبر داد و گفت: این طلاب در 16 مدرسه علمیه مشغول به فعالیت علمی هستند.

 

مدیر منطقه پنج حوزه علمیه خواهران با بیان این که تاکنون بیش از دو هزار نفر از مدارس علمیه این منطقه فارغ التحصیل شدند، بیان داشت: امسال نیز 400 نفر طلبه جدید فعالیت علمی خود را در مدارس علمیه منطقه پنج آغاز خواهند کرد.

 

وی تقویت مدارس علمیه خواهران را ضروری دانست و با بیان این که خوشبختانه در سال های اخیر شاهد رشد و تقویت مدارس علمیه خواهران در کشور بودیم، ادامه داد: امروز حمایت از مدارس علمیه به یک رویکرد مهم در کشور تبدیل شده است./950/ت302/ب

ارسال نظرات