۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۴۱۷۸۸
فرمانده سپاه خوزستان:

غرب خواهان تحمیل فرهنگ فساد و تباهی خود به ملت‎ها است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان استکبار جهانی را به انسان های زمان جاهلیت توصیف کرد و گفت: دشمنان در عصر کنونی به این نتیجه رسیدند که دیگر نمی توان در برابر اقتدار و عظمت اسلام ایستادگی کرد بلکه باید با ابزار توهین و دشمنام تلاش بر رویارویی با این دین مقدس دارند.
سردار  حسن شاهوار پور

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، روز گذشته در همایش فدائیان محمد رسول الله(ص) و اختتامیه اردوهای طرح هجرت سه، با اشاره به دسیسه های دشمن علیه دین اسلام و توهین به پیامبر اکرم(ص) خاطرنشان ساخت: دشمنان در عصر کنونی به این نتیجه رسیدند که دیگر نمی توان در برابر اقتدار و عظمت اسلام ایستادگی کرد بلکه با ابزار توهین و دشنام تلاش بر رویارویی با این دین مقدس دارند.

وی به شخصیت والای پیامبر رحمت محمد مصطفی(ص) اشاره و تصریح کرد: دوران زندگانی پیامبر اکرم(ص) دورانی مملو از ظلم و ستم بود، ولی پیامبر با عمل به رسالت الهی خویش انسان ها را از فساد و تباهی نجات و هدایت کرد.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در ادامه سخنانش تأکید کرد: هر انسانی که از رذایل اخلاقی دست بکشد به یقین مورد عنایت خداوند متعال قرار می گیرد و سعادت دنیوی و اخروی خویش را به دست می آورد.

شاهوارپور با بیان این که پیامبر اعظم(ص) در تربیت فرزندان، اسوه ای کامل است اظهار داشت: تربیت حضرت فاطمه(س) یکی از نمونه های بارز اسوه بودن پیامبر در امر تربیت فرزند است.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: استکبار جهانی امروزه مانند زمان جاهلیت است؛ چرا که در آن زمان زیاده خواهی، فساد و تباهی وجود مردم و سردمداران آن زمان را فرا گرفته است و ما اکنون شاهدیم که این رذایل در وجود نظام سلطه است.

وی نابودی فرهنگ ها را خواسته غرب دانست و گفت: غرب خواهان تحمیل فرهنگ فساد و تباهی خود به ملت ها است.

شاهوارپور تقدس زدایی و توهین به مقدسات ادیان به ویژه اسلام را از فعالیت های غرب عنوان کرد و اذعان داشت: امروزه استکبار با طراحی و ساخت توطئه های گوناگون علیه اسلام خواستار نابودی این دین الهی است؛ چرا که روز به روز اسلام در حال گسترش است و غرب از این حرکت رو به رشد هراسان است.

دبیر ستاد امر به و نهی از منکر خوزستان خاطرنشان ساخت: امروزه اگر به هلوکاست حمله یا اعتراضی کنی بازداشت و به زندان محکوم می شوی اما اگر از مقدسات و پیامبر اسلام(ص) دفاع و حمایت کنی با تو برخورد می کنند و این از نظر غربی ها یعنی دفاع از حقوق بشر و آزادی بیان است.

وی با بیان این که غربی ها امروزه کانون خانواده را مورد هدف و هجوم قرار داده اند تصریح کرد: این حمله های نرم و فرهنگی اگر به نتیجه برسد فاجعه ای به نام نابودی نهاد خانواده به بار می آید و ترمیم این کانون به مراتب خیلی دشوار است.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان افزود: شخصیت واقعی و جامعه ساز آدمی ابتدا در خانواده صورت می گیرد که در واقع اگر این نهاد خللی در آن به وجود آید به یقین صدمه جبران ناپذیری به اعضای کانون خانواده وارد می شود.

شاهوارپور ابراز داشت: همه با هم باید برای تشکیل و تربیت یک جامعه سالم تلاش کنیم؛ چرا که تلاش برای این گونه فعالیت ها نزد خداوند متعال امر مقدسی است.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به کلام رهبری مبنی بر این که «باید در کشور اقتصاد مقاومتی تشکیل شود» تأکید کرد: خرید کالای ایرانی و تحریم محصولات خارجی به یقین یکی از روش هایی است که اقتصاد مقاومتی را تشکیل می دهد؛ چرا که اگر مردم جامعه کالای داخلی را خریداری کنند کارخانه ها و مکان های تولیدی محصول بیشتری را تولید می کنند و در این راستا اقتصاد کشور رو به پیشرفت سوق داده می شود.

شاهوار پور اظهار کرد: بسیج سازندگی یکی از عواملی است که در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی را می تواند ایفا کند که نه تنها در کار ساخت و بنا ساختمان باید مشارکت داشته باشند، بلکه در فرهنگ، اخلاق اجتماعی، مذهب و دیگر مسائل می تواند وارد و فعالیت کند./9458/پ202/ب

ارسال نظرات