۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۱۴۱۷۸۹

قدردانی آیت الله اراکی از تلاش دولت لیبی برای آزادی ایرانیان ربوده شده

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی آزادی گروگان‌های ایرانی ربوده شده در لیبی از استاد عاشور سعد بن خیال وزیر امور خارجه لیبی تشکر و قدردانی کرد.
آيت الله محسن اراکي


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در پی آزادی گروگان‌های ایرانی ربوده شده در لیبی، در نامه ای از استاد عاشور سعد بن خیال وزیر امور خارجه لیبی تشکر و قدردانی کرد.

در این نامه آمده است:

شنبه ششم اکتبر 2012(برابر با پانزدهم مهر ماه 91)با کمال خوشوقتی و مسرت خبر آزادی اسرای ایرانی را که حدود دو ماه پیش از سوی سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و برای کمک به برادران رنجدیده لیبیایی خود به عنوان میهمان وارد کشور انقلابی شما شده بودند دریافت کردم و به یاد صحبت‌های برادرانه‌ای افتادم که در حاشیه نشست وزای خارجه کشورهای غیر متعهد در تهران با یکدیگر داشتیم و جنابعالی نسبت به آزادی قریب‌الوقوع آنان ابراز خوش‌بینی کرده بودید اتفاقی که اینک و با سپاس خداوند متعال و با همکاری‌های بی‌شائبه و خالصانه شما و حسن نیت دوست محترم متبوعتان عملا تحقق پیدا کرد.

در ادامه نامه آمده است:

اینجانب ضمن ابراز تشکر و قدردانی عمیق خود از کوشش‌های جدی و تلاش‌های پیگیری که در این راستا مبذول فرمودید، خاطر نشان می‌سازم که از خاستگاه ایمان ژرف دینی و اخلاقی خود بر ضرورت تحکیم روحیه تفاهم و تقویت همکاری‌های سازنده و وحدت بخشیدن به مواضع دو کشور برادر اسلامی خویش برای رویارویی با نقشه‌های استکبار جهانی و صهیونیست‌های غاصب علیه امت بزرگ اسلامی تأکید می‌کنم.

 

در پایان از خداوند متعال مسألت دارم شما را بیش از پیش موفق بدارد و گامهایتان را استوار‌تر سازد و تمامی فعالیت‌های شما را با موفقیت و پیروزی قرین گرداند. و مردم‌، دولت و رهبری کشور برادر لیبی شاهد موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها و سرافرازی‌های روزافزون روبرو گردند. /924/د102/ج

ارسال نظرات