۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۱۴۱۷۹۰
امام جمعه مرند:

دیوارهای بتنی اسرائیل تحمل خشم امت اسلامی را نخواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مرند با محکومیت اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: این بار دیگر دیوارهای محکم بتنی اسرائیل تحمل خشم امت اسلامی را نخواهند داشت.
حجت لاسلام علي نعمت‌‌زاده، امام جمعه مرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مرند، حجت الاسلام علی نعمت‌زاده، امام جمعه مرند، روز گذشته در تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در اعتراض به هتک حرمت ساحت پیامبر گرامی اسلام اظهار داشت: اهانت به مقدسات دینی مسلمانان که هر از چند گاهی قلوب امت اسلامی را جریحه‌دار می کند، در راستای سیاست اسلام‌هراسی غرب است.

 

وی تصریح کرد: دشمنان بیش از آنکه بتوانند از اهانت به مقدسات دینی مسلمانان بهره‌برداری سیاسی را داشته باشند، گرفتار موج اعترضات گسترده امت اسلامی در محکومیت توهین به رسول اکرم(ص) شده اند که دامنه این ابزار انزجار تا دورترین نقاط جهان نیز گسترش یافته است.

 

امام جمعه مرند بی حرمتی به پیامبر اکرم(ص) را نشأت گرفته از خوی ضداسلامی استکبار جهانی که در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد، دانست و گفت: نظام سلطه نخواهند توانست با القای چنین افکار مذبوحانه و اعمال زشتی به اهداف شوم خود در تفرقه میان مسلمانان دست یابند.

 

حجت الاسلام نعمت زاده انتشار فیلم موهن را برابر با رسوایی ماهیت اصلی سردمداران غرب ارزیابی کرد و افزود: غرب به دنبال شکست پی در پی در خاورمیانه درصدد سرپوش گذاشتن بر جنایات و ناکامی‌ها خود بوده است، که نه تنها نتوانست کاری از پیش برد، بلکه در موج وحدت اسلامی غرق خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: جهانیان دیدند که خشم مسلمانان چگونه به جوش آمد و ماهیت استکبار را آشکار کرد، در حقیقت اینگونه اعمال ابلحانه رژیم صهیونیستی اضمحلال اسرائیل جنایتکار را سرعت می بخشد، امروز شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل از صفحه روزگار آغاز شده است.

 

امام جمعه مرند خواستار محاکمه علنی عاملان تولید فیلم موهن در دادگاه صالح بین المللی شد و افزود: این بار دیگر دیوارهای محکم بتنی اسرائیل تحمل خشم امت اسلامی را نخواهند داشت و در آینده نه چندان دور شاهد نابودی کامل این رژیم جعلی خواهیم بود.

 

حجت الاسلام نعمت زاده اهانت به مقدسات دینی را اوج بی‌منطقی و تقلای رژیم صهیونیستی برای تداوم بقای خود دانست./935/پ202/ب

ارسال نظرات