۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۴۱۸۶۵

کمبود امکانات زیرساختی؛ مانع تبلیغ سایبری طلاب

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه رسول اکرم(ص) تکاب، فراهم نبودن امکانات زیرساختی را مانع اصلی ورود طلاب به عرصه تبلیغ دین و معارف اسلامی در فضای مجازی عنوان کرد.
کمبود امکانات زیرساختی؛ مانع تبلیغ سایبری طلاب

 حجت الاسلام محمدرضا عبدی، مدیر حوزه علمیه رسول اکرم(ص) تکاب، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با تأکید بر ضرورت توسعه فعالیت‌های تبلیغ صحیح دین برای مقابله با آسیب‌های تهاجم فرهنگی گفت: مانع اصلی ورود تخصصی طلاب و روحانیان در فضای مجازی نبود امکانات زیرساختی در مراکز حوزوی است.

 

وی با اشاره به وظیفه طلاب در برابر تهاجم ضد دینی در فضای مجازی تصریح کرد: رسالت طلاب امروز همانند گذشته است که با استناد به توان علمی، فقهی و دینی خود در برابر تهاجم بدخواهان اسلام ایستادگی کنند.

 

این مسؤول با تأکید بر فراوانی و پیچیدگی انواع هجمه های فرهنگی از سوی دشمنان یادآور شد: با توجه به شرایط موجود رسالت طلاب برای زدودن انحراف و شبهات دینی به مراتب سنگین تر و خطیرتر است.

 

وی در رابطه با تأثیر تبیین صحیح آموزه های دینی در شکل گیری گرایش های مذهبی کاربران اظهار کرد: اگر تبلیغ و تبیین معارف اسلامی خالی از قصد و غرض و به نیت گسترش مضامین و مفاهیم اسلام ناب محمدی باشد، بدون شک تأثیر آن بر کسانی که تشنه درک حقیقت هستند، مؤثر خواهد بود.

 

حجت الاسلام عبدی با بیان این که تبلیغ دین در انحصار قشر خاصی نیست، ادامه داد: مبلغ دینی باید در این امر تخصص و تعهد کافی را داشته باشد تا فعالیت های انجام شده به ضرر دین تمام نشود./936/ت303/س

ارسال نظرات