۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۴۱۸۹۳
پادشاه اردن:

خونریزی‎ها در سوریه باید پایان یابد

خبرگزاری رسا ـ پادشاه اردن ضمن حمایت از مردم مظلوم سوریه و اشاره به حضور دویست هزار نفری آنها در اردوگاههای اردن گفت: هر چه سریعتر خونریزیها در سوره باید پایان یابد.
پادشاه اردن

 

به گزارش خبرگزرای رسا به نقل از  المنار، ملک عبد الله دوم پادشاه اردن، روز گذشته با خوزه مانوئل باروسو رییس کمیسیون اتحادیه اروپا، دیدار کرد.


پادشاه اردن در این دیدار ضمن تاکید بر اتمام هر چه سریعتر بحران در سوریه، گفت: کشور اردن خواستار پایان دادن به بحران سوریه است و باید یک راه حل سیاسی و مسالمت آمیز برای پایان دادن به درگیرهای، خونریزی ها و ایجاد وحدت و انسجام در سوریه پیدا کنیم.

 

ملک عبد الله تاکید کرد: ما از تمام امکانات و ظرفیت های موجود برای کمک رسانی به آورگان سوری استفاده می کنیم که در مدت زمان حضور آن ها در اردن احساس نگرانی چندانی نداشته باشند.


وی اعلام کرد: در حال حاضر دویست هزار آواره سوری در خاک این کشور حاضر هستند و به رغم کمبود منابع و امکانات، از مجامع بین المللی می خواهیم که کمکی به اردن برای رفع این کمبودها انجام دهند.


خوزه مانوئل باروسو در این دیدار خاطر نشان کرد: اتحادیه اروپا علاقه مند است که روابط و تعاملات خود را با کشور اردن بیشتر کند.


گفتنی است که خوزه مانوئل باروسو پیش از این دیدار به استان المفروق واقع در شمال شرق اردن، برای بازدید از آورگان سوریه رفت./994/ب902/ک

ارسال نظرات