۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۴۱۹۱۸
امام جمعه شیروان:

تفضلات الهی در گرو یاری و اطاعت از رهبر جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شیروان پیروی از رهبر و پیشوای مسلمانان را سبب نصرت الهی خواند و گفت: هر امتی که دین خدا و رهبر اسلامی را یاری کرده و صادقانه با او بیعت کنند و گوش به فرمانش باشند، قطعاً خداوند تفضلات ویژه‌ای را به آن امت عطا خواهد کرد.
رهبر معظم انقلاب
حجت‌الاسلام حسین کوثری امام جمعه شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی، گفت: مردم استان خراسان شمالی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب لحظه شماری می‌کنند و فردا این انتظار به سر می‌رسد و مردم با حضور گسترده با پیشوا و مقتدای خود ملاقات خواهند کرد.
امام جمعه شیروان با اشاره به تقارن حضور مقام معظم رهبری در استان خراسان شمالی با روز مخصوص زیارتی امام رضا(ع)، ابراز داشت: فردا مردم استان افتخار زیارت رهبر معظم انقلاب و شاگرد مکتب رضوی(ع) و دست پرورده امام خمینی(ره) را خواهند داشت.
حجت‌الاسلام کوثری بیان داشت: امید داریم خداوند متعال به سبب زیارت مرجع شیعیان جهان و رهبر همه دلدادگان امامت و ولایت، ثواب زیارت امام رضا(ع) را در نامه اعمال ما ثبت کند.
وی به آثار و برکات سفر مقام معظم رهبری برای استان خراسان شمالی اشاره کرد و اظهار داشت: بدون شک قدوم پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به عنوان امام امت اسلام در عصر غیبت، آثار و برکات فرهنگی، معنوی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی فراوانی برای استان به ارمغان می‌آورد.
امام جمعه شیروان با اشاره به روایاتی، پیروی از رهبر و پیشوای مسلمانان را سبب نصرت الهی خواند و گفت: هر امتی که دین خدا و رهبر اسلامی را یاری کرده و صادقانه با او بیعت کنند و گوش به فرمانش باشند، قطعاً خداوند تفضلات ویژه‌ای را به آن امت عطا خواهد کرد.
امام جمعه شیروان افزود: استقبال مردم استان خراسان شمالی از رهبر معظم انقلاب در تاریخ به ثبت خواهد رسید و مردم این استان نشان خواهند داد که تا آخرین نفس پاسدار حریم ولایت بوده و توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.
حجت‌الاسلام کوثری در ادامه به حال و هوای مردم شیروان در آستانه سفر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: همه مسؤولان و مردم شیروان با آمادگی کامل منتظر و مشتاق دیدار ایشان هستند و برای این امر لحظه شماری می‌کنند./927/ت302/ج
ارسال نظرات