۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۱۴۱۹۳۵

طرح مهدی یاوران در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر بنیاد مهدویت خراسان جنوبی از اجرای طرح مهدی یاوران در این استان خبر داد و گفت: طرح مهدی یاوارن برای نخستین بار است که در کشور از سوی بنیاد مهدویت خراسان جنوبی اجرا می‌شود.
طرح مهدی یاوران در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام علیرضا خوشخو، مدیر بنیاد مهدویت خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با بیان این‌که طرح مهدی یاوران در خراسان جنوبی برگزار می‌شود، گفت: طلاب، دانشجویان و دانش آموزان از محورهای اصلی فراگیری آموزش، در این طرح محسوب می‌شوند.

 

وی افزود: شرکت کنندگان در این طرح، ضمن فراگیری مباحث مرتبط با مهدویت و آخرالزمان، با وظایف یک منتظر واقعی آشنا شده و سعی می‌کنند این وظایف را در عمل انجام دهند.

 

وی با بیان این‌که دانش پژوهان در این طرح در قالب حلقه‌های معرفتی از سوی اساتید حوزه علمیه قم آموزش خواهند دید، گفت: هدف از اجرای این طرح تصحیح و آموزش فرهنگ صحیح انتظار به گروه‌های علاقه‎مند به خصوص جوانان است.

 

مدیر بنیاد مهدویت خراسان جنوبی تصریح کرد: آموزش مباحث مهدویت در قالب این طرح جوانان را از آسیب‌ها و فتنه‌های آخرالزمان حفظ می‌کند.

 

وی در پایان با اشاره به این‌که تاکنون 300 نفر از طلاب و دانشجویان این استان در این طرح ثبت نام کرده‌اند، گفت: طرح مهدی یاوارن برای نخستین بار است که در کشور از سوی بنیاد مهدویت خراسان جنوبی اجرا شود.

 

گفتنی است، سایر علاقه‎مندان نیز می‌توانند جهت ثبت نام در این طرح به بنیاد مهدویت خراسان جنوبی یا پایگاه اینترنتی این بنیاد مراجعه کنند./932/ت303/ب

ارسال نظرات