۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۴۱۹۶۷

دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با زائران

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه برنامه‌های سفر خود به سرزمین وحی، روز گذشته با حضور در محل اقامت زائران ایرانی با شماری از زائران به گفت‌وگو پرداخت.
قاضي عسكر زائران قاضي عسكر زائران

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه برنامه‌های سفر خود به سرزمین وحی، روز گذشته با حضور در محل اقامت زائران ایرانی با شماری از زائران به گفت‌وگو پرداخت.


براساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر با حضور در یکی از هتل‌های ایرانی به روند پذیرایی و خدمات رسانی به زائران ایرانی نظارت و از نزدیک در جریان برخی مشکلات و مسائل ایشان قرار گرفت.


در این بازدید که شماری از مسؤولان، حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی عسکر را همراهی می‌کردند، وی برخی کمبودها و نواقصی که از سوی زائران مطرح می‌شد را برای پیگیری و حل آن تاکید کرد.


این گزارش حاکی است، هم‌اینک نزدیک به چهل هزار زائر ایرانی در سرزمین وحی حضور دارند که به زودی این گروه از ایرانیان برای انجام مناسک حج تمتع به مکه مکرمه اعزام می‌شوند.


لازم به ذکر است، در سال جاری 75 هزار ایرانی برای انجام مناسک حج تمتع به عربستان سفر می‌کنند که اعزام زائران از 4 مهرماه آغاز شده و تا 29 مهرماه ادامه خواهد داشت./917/د103/ی

ارسال نظرات