۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۴۲۰۵۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

هدف دشمنان جلوگیری از پیشرفت اسلام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان انقلاب اسلامی ایران را پرچمدار اسلام ناب محمدی معرفی کرد و ابراز داشت: دشمن در تلاش برای تضعیف اراده ملت است اما مردم با توکل به خدا روزی ذلت و خواری آمریکا را خواهند دید.
هدف دشمنان جلوگیری از پیشرفت اسلام است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در تجمع اصناف و بازاریان شهرستان خرم آباد که ظهر امروز در مقابل مسجد آراسته این شهرستان برگزار شد، ساخت فیلم موهن از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی را نشان از کینه دشمنان به اسلام دانست و افزود: در زمان بعثت پیامبر اکرم نیز دشمنان همواره در تلاش جهت جلوگیری از پیشرفت اسلام بوده اند.

وی توهین به مقدسات را نشان دهنده ترس دشمنان از گسترش بیداری اسلامی در جهان دانست و افزود: موج گسترش اسلام در جهان روز به روز در حال افزایش است و مستکبران با این اقدام اسلام ستیزانه خود احساسات مسلمانان را جریحه دار کردند.

امام جمعه خرم آباد تکلیف مسلمانان در قبال توهین به پیامبر اکرم(ص) را تبلیغ خصوصیات و روش زندگی ایشان به جهانیان دانست و افزود: آنان می خواهند از این طریق چهره اسلام را مخدوش کنند و با ترفندها و توطئه های مختلف تلاش در نشان دادن چهره ای غیر واقعی از اسلام دارند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی انقلاب اسلامی ایران را پرچمدار اسلام ناب محمدی معرفی کرد و ابراز داشت: دشمن در تلاش برای تضعیف اراده ملت است، اما مردم با توکل به خدا روزی ذلت و خواری آمریکا را خواهند دید.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان سخنان خود فشار اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی را شکست خورده دانست و گفت: اگرچه دشمن از هر اهرمی برای فشار به مردم ایران استفاده می‌کند اما ملت ایران از مراحل سخت و دشوارتر از این نیز عبور کرده است./9464/پ202/ب

ارسال نظرات