۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۴۲۰۶۷
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه تبریز:

تحلیل درست از مواضع دشمن وحدت‌آفرین است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام خدیوی با اشاره به اهداف تفرقه‌افکنانه دشمن در اهانت اخیر به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: تحلیل و شناخت درست از مواضع دشمن وحدت‌آفرین است.
حجت‏الاسلام خديوي، مسؤول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی خدیوی، مسؤول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تبریز، عصر امروز در جمع دانشجویان این مرکز آموزش عالی با تاکید بر این‌که اهانت به مقدسات دینی با اهداف مغرضانه مختلفی در ادوار تاریخی از سوی دشمنان اسلام صورت گرفته است، اظهار داشت: نوع محکومیت در دوران‌های مختلف نیر متفاوت بوده است.


وی با تاکید بر این‌که اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام مورد نفرت و انزجار عموم پیروان ادیان الهی بوده است، خاطرنشان کرد: آنچه که مهم است؛ این است که نوع محکومیت و رفتار ما در مواجه با این توهین عظیم باید حساب شده باشد، توجه به شیوه رهبر انقلاب در حکومیت این اهانت نیز قابل اهمیت است.

 

حجت الاسلام خدیوی با اشاره به این‌که افراط و تفریط از مواضع رهبری موجب انحراف خواهد بود، افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، « دولتمردان آمریکا باید مرتکبین این گناه بزرگ را محاکمه کنند » و که اگر این مساله تحقق نیابد، تظاهرات و جنبش های ملی و فراملی ادامه خواهد داشت.

 

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه تبریز با تاکید بر پرهیز از کارهای کلیشه ای برای مقابله با اقدامات مذبوحانه دشمنان اسلام، گفت: بهترین راه برای معرفی پیامبر نور و رحمت، تمسک به سیره نبوی و ائمه اطهار(ع) و پایبندی به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی رسالت امروز کشورهای مسلمان را توجه به آرمان‌های اصیل و مورد تاکید رسول اکرم(ص) دانست و گفت: دامنه اعتراضات مردمی علیه هتک حرمت مقدسات دینی مسلمانان باید تا جایی که بیداری اسلامی اقصی نقاط جهان را فرا گیرد و برگشت به اسلام و سیره رسول اکرم(ص) محقق شود، ادامه یابد.

 

حجت الاسلام خدیوی همچنین خواستار بهره‌مندی از ظرفیت‌های رسانه‌ای داخلی و فضای مجازی در جهت ترویج سیره رسول گرامی اسلام شد و افزود: تحلیل و شناخت درست از مواضع دشمن وحدت‌آفرین است، در شرایطی که غرب در پی اختلاف میان شیعه و سنی برای بهره برداری رسانه ای است، تبیین سیره علمی و عملی پیامبر اکرم(ص)، در حفظ اتحاد بین مذاهب تاثیرگذار خواهد بود.

 

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه تبریز موج اسلام‌گرایی در سراسر جهان را علت اصلی تلاش غرب در جهت تحقق سیاست اسلام‌هراسی دانست و تصریح کرد: دشمنان اسلام دست به دامان اقدامات وقیحانه و زشتی چون توهین به پیامبر اسلام (ص) شده‌اند، که نشان از اوج درماندگی و بی منطقی آنان است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: اسلام هراسی صهیونیسم به کمک رسانه‌های قدرتمند غربی به ویژه پس از ماجرای 11 سپتامبر تداوم یافته است، البته باید بیان داشت که غرب با مطرح کردن اسلام هراسی بیش از پیش در منجلاب رسوایی جنایات و بدنامی گرفتار شده است./935/پ202/ب

ارسال نظرات