۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۴۲۰۶۹
بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در بجنورد(2)؛

واشنگتن پست: رهبر ایران حمایت کشورهای اروپایی از تحریم‎ها را حماقت دانست

خبرگزاری رسا ـ روزنامه واشنگتن پست نوشت: رهبر عالی ایران با انتقاد از حمایت کشورهای اروپایی از تحریم‎ها و همراهی با آمریکا گفت: این اقدامات عاقلانه و خردمندانه نیست.
1

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه واشنگتن پست آمریکا، سخنان امروز مقام معظم رهبری در بجنورد را پوشش داد و نوشت: آیت الله خامنه ای در سخنانی با اشاره به اعمال تحریم علیه ایران، تاکید کرد که تحریم‎های غرب علیه ایران نمی تواند این کشور را مغلوب کند و ایران بر تمام مشکلات غلبه خواهد کرد.


این روزنامه افزود: رهبر اعلای ایران ادامه داد که اعمال فشار و تحریم علیه ایران مشکلاتی را در کشور به وجود می آورد، ولی حل این مشکلات بدون راه حل نیست.


واشنگتن پست ادامه داد: رهبر عالی ایران با اشاره به همراهی کشورهای اروپایی با آمریکا برای تحریم، اظهار داشت که این کشورها نزد مردم ایران منفور خواهند شد.


این روزنامه آمریکایی تاکید کرد: آیت الله خامنه ای با اشاره به این که به آتش کشیده شدن چند سطل زباله سبب خوشحالی رهبران غرب می شود تاکید کرد که بیش از یکسال است که کشورهای اروپایی درگیر تظاهرات خیابانی هستند.


واشنگتن پست در انتهای خبر به مسأله مقاومت ایران در برابر تحریم‎ها اشاره کرد و نوشت: مقامات ایران بارها تحریم‎ها را جنگ سنگین نام برده اند و رهبر عالی ایران نیز راه غلبه بر این تحریم‎ها را اقتصاد مقاومتی پیشنهاد کرده است./982/ب901/د

ارسال نظرات