۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۴۲۱۷۷

دیدارهای جداگانه نماینده ولی فقیه با جانبازان و قاریان

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر با حضور در هتل محل اقامت دومین گروه جانبازان سرافراز با آنان دیدار و گفتگو کرد.
جانبازان

به گزارش خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر با حضور در هتل محل اقامت دومین گروه جانبازان سرافراز با آنان دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار که 40 جانباز قطع نخاع و 70 درصد به بالا به همراه خانواده ها و تیم پزشکی شان حضور داشتند، نماینده ولی فقیه و هیئت همراه در جریان نحوه خدمات رسانی و پذیرایی از ضیوف الرحمان به ایشان قرار گرفتند.


حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر در این دیدار با بیان اینکه شرمنده وجود جانبازان و جانفشانی هایشان هستیم و به هیچ طریق از عهده سپاس این ایثارگری ها نمی توانیم برآییم، خود را خادم بی منت جانبازان خواند از آنان خواست تا از فرصت حضور در این سرزمین نهایت استفاده را ببرند.


وی با اشاره به تاریخ سراسر مجاهدت و رشادت صدر اسلام و یاران پیامبر(ص) که سختی های فراوانی را در این راه تحمل کردند، رمز موفقیت اسلام را همان صبوری ها و شکیبایی ها دانست و صبر و شکیبایی امروز جانبازان و همسران بزرگوار ایشان را هم مقدمه گشایش ها و اجر و مزد فراوان معنوی دانست.


نماینده ولی فقیه در این مجلس که آکنده از عطر معنویت و اهل بیت(ع) بود، این سرزمین را جایگاه ملائک و فرشتگان خواند و با اشاره به گوشه هایی از حکمت اعمال حج، تمام زمینه ها را برای آمرزش و جوشش خوان کرم الهی آماده دانست و بر اساس برخی روایات، گمان حداقلی به عدم آمرزش را نشان از بدگمانی به ذات مقدس حق تعالی برشمرد.


این جلسه با ذکر مصیبت خاندان اهل بیت(ع) و شهدای کربلا به پایان رسید.


شایان ذکر است که پس از این دیدار، و در ساعات پایانی شب، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در جلسه انس و معرفت در یکی از هتل های زائران ایرانی شرکت کرد./917/د102/ن

ارسال نظرات