۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۴۲۱۸۶
مسؤول کانون مساجد مازندران:

اهانت به مقدسات دینی نشان از شکست تمدن غرب است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با بیان این که اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و حتک حرمت پیامبر نشان از شکست تمدن غرب است، گفت: امروز آمریکا و صهیونیسم در باتلاق فساد و تباهی فرو رفته اند.
مسؤول کانون فرهنگي مساجد مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، محمد فوقی، مسؤول کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران امروز در جمع خبرنگاران ضمن محکوم کردن توهین به مقدسات اسلامی از سوی آمریکا و رژیم صهیوینستی گفت: توهین به نبی مکرم اسلام اهانت به همه امت اسلامی است.

 

وی ادامه داد: وقتی که دشمنان در مقابل اقتدار و عظمت اسلام کم آوردند با روی آوردن به توهین به مقدسات اسلامی به دنبال طرح ها و برنامه های شوم خود هستند و از این روست که توهین به محور این دین الهی یعنی حضرت محمد (ص) را برنامه ریزی و اجرا کردند که باید همه مسلمانان در این زمینه هوشیار بوده و فریب توطئه های دشمنان را نخورند.

 

فوقی با بیان این که دین مبین اسلام به نفوذ و گسترش خود در قلب کشورهای آمریکایی و اروپایی ادامه می دهد، گفت: دشمن از این نفوذ و گسترش می ترسد و به همین دلیل با اهانت به ارزش های دینی تلاش می کند زمینه تضعیف اسلام ناب را فراهم کند، اما بدون شک این گونه توطئه ها هیچ نتیجه به دنبال ندارد و دین مبین اسلام همچنان به نفوذ خود در سراسر جهان ادامه خواهد داد.

 

وی با بیان این که اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و حتک حرمت به پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) از سوی صهیونیسم بین المللی در جهانی که به سوی ظهور عدالت منجی عالم بشریت به پیش می رود، نشان از شکست  تمدن غرب است، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا و صهیونیسم در باتلاق فساد و تباهی فرو رفته اند.

 

مسؤول کانون های فرهنگی مساجد مازندران با تأکید براین که هیچ قدرتی توان آن را نخواهد داشت تا پرتو نورانی قادر مطلق و شأن پیامبران الهی را با حرکت های بی مقدار خویش کمرنگ کند، بیان داشت: این گونه اقدامات ضد دینی تنها موجب تقویت عشق و علاقه ملت ها به نبی مکرم اسلام شده است.

 

وی با بیان این که خورشید حقیقت بخش و متعالی اسلام ناب محمدی امروز در همه دنیا می تابد، تصریح کرد: غرب باید بدانند که ارزش های ناب و پاک دینی هر لحظه در دنیای امروز در حال گسترش است و جهان را از هر گونه ناپاکی و آلودگی پاک و منزه خواهد کرد.

 

فوقی از تجمع اعضای کانون های فرهنگی و هنری سراسر استان برای محکومیت این توهین نفرت انگیز به ساحت پیامبر اسلام در 27 مهر ماه خبر داد و گفت: اعضا فعال و نمازگزاران این کانون ها بعد از نماز مغرب و عشاء در این تجمع شرکت خواهند کرد.

 

وی بر حضور گسترده اعضای  کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران در تجمع محکومیت توهین به ساحت پیامبر مهربانی حضرت محمد(ص) و مقدسات اسلامی تاکید کرد و یادآور شد: حضور یکپارچه مردم باعث می شود که دشمن از این گونه اقدامات بی شرمانه خود پشیمان شده و دیگر جرات دست زدن به اعمال ننگین این چنین را نداشته باشد.

 

فوقی به نقش و رسالت جوانان در عصر حاضر در کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: نسل جوان کشورمان امروز باید هوشیار و بیدار از نظام اسلامی و دستاوردهای آن به خوبی دفاع کنند تا به الگویی تمام عیار برای همه جوانان در سایر کشورهای اسلامی تبدیل شوند./950/پ202/س

ارسال نظرات