۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۴۲۲۸۹
امام جمعه قم:

مسؤولان رهنمودهای مراجع تقلید را قدر بدانند

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) بر ضرورت ارتباط مسؤولان با مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه تأکید کرد و گفت:‌ مسؤولان به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و از رهنمودهای مراجع تقلید برای پیشبرد حرکت جامعه استفاده کنند.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي امام جمعه قم و توليت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) بعد از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی، با اشاره به روایاتی ماه ذی القعده را متعلق به حضرت معصومه(س) دانست و گفت: بهشت بر زیارت کنندگان آن حضرت واجب شده است.
امام جمعه قم کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی را سنگین ارزیابی کرد و ابراز داشت: فراکسیون‌های مجلس با همدلی و اتحاد می توانند اقدامات مناسبی در راستای تقویت نظام انجام دهند.
تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با اشاره به این‌که مردم همیشه رفتار و اقدامات نمایندگان در مجلس شورای اسلامی را رصد می کنند، اظهار کرد: مواضع اصولی و ولایی شما مردم را خوشحال می‌‌کند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی عمل به قانون را از وظایف اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برشمرد و افزود: در راه خدمت به نظام و ولایت نباید از ناملایمات و عدم همراهی برخی دلسرد شوید.
 
وی نمایندگان مجلس را زبان گویای ملت توصیف کرد و بیان داشت: وقتی نمایندگان در مواقع مقتضی اقدامات مناسب را انجام داده و تصمیمات بجایی می‌گیرند سبب اطمینان بیشتر مردم به خود می‌شوند.
 
امام جمعه قم بر ضرورت ارتباط مسؤولان با مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه تأکید کرد و گفت:‌ مسؤولان به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و از رهنمودهای مراجع تقلید برای پیشبرد حرکت جامعه استفاده کنند.
 
تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) ادامه داد: مراجع تقلید مورد اطمینان و امین مردم هستند و با دلسوزی خواسته‌های مردم را به مسؤولان منتقل می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی ابراز داشت: بهره مندی از رهنمودهای مراجع تقلید سبب رشد و پویایی جامعه می‌شود و کسانی که خود را از این نعمت محروم کرده‌ تکیه گاه بزرگی را از دست داده‌اند.
 
امام جمعه قم تدبیر مسؤولان در شرایط فعلی را موجب برون رفت از مشکلات دانست و گفت: مسؤولان با اتحاد و همدلی به فکر حل مشکلات باشند و از بی تدبیری در این زمینه خودداری کنند./927/پ203/ج
ارسال نظرات