۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۱۴۲۲۹۲
فردا؛

نمایش توانمندی نیروهای مسلح خراسان شمالی در حضور رهبر انقلاب

خبرگزاری رسا ـ نیروهای مسلح خراسان شمالی فردا در حضور مقام معظم رهبری، توانمندی رزمی خود را به نمایش می گذارند.
رژه نيروهاي مسلح

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سومین روز از سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، روز جمعه بیست و یکم مهر ایشان در جمع نیروهای مسلح خراسان شمالی حضورمی یابند و از رژه و میزان آمادگی این نیروها سان می بینند.

در این مراسم نیروهای انتظامی، نیروی زمینی ارتش، سپاه، مرزبانان و یگان پدافند نیروی هوایی در محل تیپ سپاه جوادالائمه خراسان شمالی آمادگی و آخرین تجهیزات خود را در برابر دیدگان مقام معظم رهبری به نمایش می گذارند.

 در روزهای آینده و درادامه سفر مقام معظم رهبری در این استان، ایشان با مردم اسفراین و شیروان دیدار عمومی خواهند داشت و نمایندگان ویژه مقام معظم رهبری نیز از صبح امروز، پنج شنبه  بیستم  شهریور در شهرستان هایی که معظم له به دلیل نبود فرصت کافی  نمی توانند حضور یابند، سفر کردند.

حجت الاسلام تقوی، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز و در دومین روز از سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی به عنوان نماینده ویژه ایشان به شهرستان جاجرم و شهرهای تابعه سفر کرد.

وی در این راستا به شوقان، سنخواست و درق سفر کرد و در ابتدای ورود در گلزار شهدای این شهرها حضور یافت و به آرمان ها و ارزش های انسانی و اسلامی جانبرکفان و خونین بالان، ادای احترام کرد.

وی در محل سالن ورزشی شوقان و نیز در مسجد بزرگ سنخواست در جمع مردم حاضر شد و سلام ولی امر مسلمین جهان را به مردم این شهرها ابلاغ کرد./934/د101/س

ارسال نظرات