۲۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۴۲۳۵۲
امام جمعه نور:

ترویج صحیح ارزش های دینی راه مقابله با بدعت و خرافه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور، رسالت امروز مبلغان دینی در شناسایی و جلوگیری از رشد بدعت و خرافه در جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: شرایط فعلی به گونه ای است که دشمنان همه ابزارها و امکانات خود را برای تضعیف دین و ارزش های ناب اسلامی به کار گرفته اند.
امام جمعه نور

حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده، امام جمعه نور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، با بیان این که طرح های فرهنگی می تواند در بصیرت افزایی و آگاهی بخشی دانش آموزان مؤثر باشد، گفت: دشمنان درصدد هستند تا با برنامه ها و نقشه های گوناگون نسل جوان جامعه را از مسیر خدا محوری خارج کنند.

 

وی با اشاره به این که ایادی استکبار جهانی می خواهند جوانان ما براساس فرهنگ غربی رشد کند، بیان داشت: باید نسل جوان جامعه را با آسیب هایی که دشمنان برای به انحراف کشیدن آنان تدارک دیده اند آگاه کنیم.

 

حجت الاسلام باقرزاده از اجرای طرح روحانی مدرسه در مدارس شهرستان نور و رویان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح در راستای فعالیت های تربیتی و تبلیغی در مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان  اجرا می شود که در این دوره روحانیان در مدارس حضور یافته و به ترویج معارف والای دینی و پاسخگویی به سوالات دانش آموزان می پردازند.

 

امام جمعه نور با اشاره به این که طرح روحانی مدرسه همزمان با سال تحصیلی جدید در شهرستان آغاز شده است، یادآور شد: در طول هفته سه مدرسه میزبان این طرح بوده که محور اصلی برنامه های آن به صورت پرسش و پاسخ است.

 

وی با بیان این که در این طرح ارتباط چهره به چهره بین روحانیان و دانش آموزان وجود دارد، خاطرنشان کرد: این طرح ارزنده می تواند پاسخگوی شایسته ای برای نسل جوان جامعه در برابر شبهه افکنی دشمنان باشد.

 

امام جمعه نور با اشاره به گسترش روز افزون شبهات دینی در جامعه، وظیفه مبلغان دینی در پاسخگویی به این شبهات را مهم ارزیابی کرد و گفت: حضور مستمر روحانیان مجرب در مدارس می تواند مانع از رشد بیشتر شبهات در جامعه به ویژه در میان دانش آموزان شود.

 

حجت الاسلام باقرزاده رسالت امروز مبلغان دینی در شناسایی و جلوگیری از رشد بدعت و خرافه در جامعه را مهم ارزیابی کرد و افزود: شرایط فعلی به گونه ای است که دشمنان همه ابزارها و امکانات خود را برای تضعیف دین و ارزش های ناب اسلامی به کار گرفته اند.

 

وی با بیان این که دشمنان تلاش می کنند نسل جوان را از درون تهی کنند، خاطرنشان کرد: ترویج صحیح اسلام و ارزش های ناب دینی تنها راه مقابله با توطئه های خطرناک دشمنان است که این رسالت مبلغان دینی را بیش از پیش سنگین تر می کند./950/ت302/س

ارسال نظرات