۲۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۴۲۳۵۴
امام جمعه کوت عبدالله خوزستان:

بازاریان مراقب حرام‌بودن فروش اجناس به نرخ کاذب باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوت عبدالله خوزستان، دستگیری برخی از اخلال گران اقتصادی را نشان از وجود شبکه تخریب در بازار دانست و افزود: بازاریان بدانند فروش جنس به نرخ کاذب روز، حرام است.
امام جمعه کوت عبدالله- حجت الاسلام خضيراوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام جاسم خضیراوی، امام جمعه کوت عبدالله خوزستان، ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این هفته، به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: به یقین این سفر برکات مادی و معنوی بسیاری برای این استان محروم خواهد داشت.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در بجنورد ساز و کار پیشرفت در کشور را وظیفه شناسی، هوشیاری، نشاط و تعالی و وحدت و همدلی می دانند، تصریح کرد: همان گونه که ایشان فرمودند، پیشرفت در اسلام در دو حوزه مادی و معنوی رخ می دهد.

حجت الاسلام خضیراوی با تأکید بر این که گرانی در کشور فقط منوط به تحریم ها نیست، عنوان داشت: بنابه گفته رهبری، بی تدبیری ها در برخی از ارگان های اقتصادی احساس می شود.

امام جمعه کوت عبدالله خوزستان، دستگیری برخی از اخلال گران اقتصادی را نشان از وجود شبکه تخریب در بازار دانست و افزود: بازاریان بدانند فروش جنس به نرخ کاذب روز، حرام است.

وی همچنین به زلزله آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: با توجه به این که 120 مسجد در مناطق زلزله زده آذربایجان تخریب شده انتظار می رود مردم استان همان گونه که در دفاع مقدس ملت ایران به بازسازی خوزستان پرداختند به کمک برادران خود در آذربایجان شرقی بیایند.

حجت الاسلام خضیراوی همچنین خطبه نخست نماز جمعه را اختصاص به اثبات ولایت امیرالمؤمنین و اهمیت احیای عیدغدیر پرداخت و پاسخ شبهه برخی از اهل تسنن مبنی بر عدم وجود اختلاف میان صحابه پیامبراکرم(ص) و اهل بیت(ع) در زمان صدر اسلام را داد.

وی در پایان نیز به برپایی گردهمایی بزرگ ستادهای غدیر با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در هفته آینده در مصلای کوت عبدالله خبر داد و گفت: پس از تشکیل این تجمع بیش از 120 ستاد غدیر در منطقه فعالیت های خود را برای احیای دهه ولایت آغاز خواهند کرد./9463/پ202/س

ارسال نظرات