۲۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۴۲۳۵۷
امام جمعه آمل:

رهنمودهای رهبری نسخه ای شفابخش برای حل بحران های داخلی و خارجی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در برخورد با فتنه ها و بحران های داخلی و خارجی یک اصل مهم است، گفت: در نظام ولایی، هر امور باید با موضع ولی فقیه زمان تطبیق داده شود.
استقبال مردم بجنورد از رهبر انقلاب

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که مردم ولایتمدار و مؤمن استان خراسان شمالی استقبال ارزنده و شایسته ای از رهبر معظم انقلاب داشتند، گفت: حضور مردم شیعه و سنی استان خراسان شمالی در کنار هم نشانگر اتحاد والای مردم این سرزمین و پیوند ناگسستنی آنان با ولی فقیه بود.

 

وی با اشاره به این که این حضور بی نظیر مردم استان خراسان شمالی حماسه ای ارزنده را در مراسم استقبال از رهبر معظم انقلاب رقم زدند، گفت: این حضور ارزنده و حماسی برگ زرین دیگری را در تاریخ استان خراسان شمالی و ولایت مداری مردمان این خطه ثبت کرد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که مردم خطه شهیدپرور باب الرضا و گنجینه فرهنگ ها با حضور بصیرت مدارانه خود موجی از شادی را در بین دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان ایجاد کردند، گفت: مردم استان خراسان شمالی تجدید بیعتی ارزنده با آرمان های امام راحل داشته و بر استمرار پاسداری از خون مطهر شهدا در ظل رهبری حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری پیمان بستند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که این حضور حماسی موجب شد تا دشمنان بدانند که برنامه ها و نقشه های آنان نمی تواند موجب ناامیدی و دلسردی مردم شود، خاطرنشان کرد: دشمنان فکر می کردند که با تحرم ها می توانند موجب تغییر افکار مردم نسبت به آرمان های والای انقلاب شوند که مردم پاسخی شایسته به آنان داده اند و گفتند تا آخرین لحظه پای آرمان های انقلاب خواهند ماند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که مردم خواستار حفظ و تحکیم اسلام و انقلاب هستند، بیان داشت: حرکت در محور رهنمودهای مقام معظم رهبری می تواند نقشه های شوم دشمنان را به نابودی بکشاند.

 

امام جمعه آمل، تبعیت محض از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم‌ترین رسالت مردم و مسؤولان نظام اسلامی دانست و گفت: همه ما امروز وظیفه داریم تنها در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند، گام برداریم.

 

وی با بیان این که مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در برخورد با فتنه ها و بحران های داخلی و خارجی یک اصل مهم است، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر پایه اصل ولایت فقیه پایه گذاری شده است، هرحرکتی را باید با موضع ولی فقیه زمان تطبیق دهیم.

 

استاد حوزه علمیه آمل در پایان معیار نظام جمهوری اسلامی را ولی فقیه دانست و با تأکید براین که آحاد جامعه  باید تبعیت از ولایت فقیه را بر خود یک تکلیف مهم  بدانند، تصریح کرد: تبعیت از ولایت فقیه با حرکت در مسیر ولایت و عمل به رهنمودهای ایشان مشخص می شود./950/ت302/س

ارسال نظرات