۲۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۴۲۳۷۰

فریاد«لبیک یا رسول الله» زنجانی‌ها طنین‌انداز شد

خبرگزاری رسا ـ نمازگزاران جمعه زنجان در محکومیت اهانت ایادی استکبار به ساحت پیامبر اکرم(ص) راهپیمایی و با مسلمانان جهان در مقابله جدی با نظام سلطه و استکبار جهانی اعلام همبستگی کردند.
تجمع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، مردم ولایت‌مدار و متدین زنجان، امروز پس ازاقامه نماز جمعه با شعارهایی همچون لبیک یا رسول الله، یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فرانسه، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده و وهابی سعودی ننگت باد ننگت باد، نسبت به انتشار فیلم موهن فریاد ضدصهیونیستی سر دادند.


نمازگزاران پایتخت شور و شعور حسینی با در دست داشتن پارچه‌نوشته ها با حرکت از مصلای پیامبر اعظم(ص) زنجان، تا میدان رسل و سر دادن شعارهایی هتک حرمت ساحت حضرت محمد(ص) را محکوم و خواستار محاکمه عاملان اقدام ننگین ساخت فیلم ضد اسلامی آمریکایی _ صهیونیستی شدند.

 

نمازگزارن زنجانی با سر دادن شعارهای «سکوت بر اهانت، خیانت است خیانت» «هیهات من الذله» «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» «ما ذوالفقار حیدریم، فدایی پیغمبریم» «اسرائیل این آخرین پیام است، ملت انقلابی آماده قیام است» و «حمایت از ولایت، اطاعت از رسول است» انزجار و نفرت خود را از دست اندرکاران ساخت فیلم موهن ابراز داشتند.

 

در این راهپیمایی شرکت کنندگان، پرچم های «محمد رسول الله» «لبیک یا رسول الله» «یا مهدی» «حزب الله لبنان» و «انتفاضه فلسطین» و همچنین پلاکاردهای «امت اسلام به خروش آمده، خون محمدی به جوش آمده» «أین هادم ابنیه الشرک و النفاق» «دفاع از ولایت برگه زرین ماست، اسراییل اسراییل دشمن دیرین ماست» و «برخیز ای مسلمان» را در دست داشتند.

 

گفتنی است، در پایان این تجمع اعتراض آمیز که با حضور اقشار مختلف مردم همراه بود، بیانیه‌ای محکومیت اهانت به مقدسات اسلامی قرائت شد./935/پ202/س

ارسال نظرات