۲۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۴۲۳۷۲
سردار فضلی:

بسیج با بصیرت ولایی از فتنه‌ها عبور کرده است

خبرگزاری رسا ـ جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نیروهای جان بر کف بسیج با تبعیت از رهبری و بصیرت ولایی از فتنه‌های مختلف عبور کرده است.
سردار علي فضلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، سردار علی فضلی، جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در جمع بسیجیان رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت المقدس در پادگان مالک اشتر زنجان، اظهار داشت: رزمندگان با تکیه بر ایمان و روحیه ولایت‌مداری توانستند با وجود همه شرایط سخت ژئوپلوتیکی در عملیات غرورآفرین بیت المقدس پیروز شوند.

 

وی عبور رزمندگان از رود پرتلاطم اروند در جریان این عملیات را نشان از اوج روحیه ایثار و شجاعت فرزندان خمینی کبیر دانست و گفت: دانش عبور از اروندرود نزد دشمن نبود وگرنه آنها برای تصرف و اشغال خرمشهر و آبادان به فکر نفوذ از منطقه دیگر نمی افتادند. 

 

سردار فضلی با تاکید بر این‌‎که بسیجیان جوان امروز با الگوپذیری از رزمندگان دوران دفاع مقدس برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی دشمن آمادگی کامل دارند، افزود: نیروهای جان بر کف بسیج با تبعیت از رهبری و بصیرت ولایی از فتنه‌های مختلف عبور کرده است و امروز نیز آماده هرگونه جانفشانی در راه میهن و ولایت هستند.

 

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌‎که بسیج با تمام توان هرکجا که نیاز باشد وارد عرصه شده و از انقلاب و نظام دفاع خواهد کرد، گفت: دشمنان بدانندبسیج با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری با هوشیاری کامل در صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی حاضر می شود تا دسیسه های دشمنان خنثی شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اهداف برگزاری رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت المقدس در سراسر کشور اظهار داشت: این رزمایش‌ به نوبت و براساس برنامه های پیش بینی شده در تمام استان های کشور به مرور اجرا می شود تا آمادگی رزمی، دفاعی و بصیرتی نیروهای بسیج حفظ و تقویت شود.

 

سردار فضلی با بیان این‌که این رزمایش تاکنون در استان های فارس، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، تهران، البرز و قزوین برگزار شده است، افزود: طبق برنامه ریزی های بعمل آمده؛ تا رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت المقدسپایان سال در سایر استان‌های کشور نیز برگزار خواهد شد./935/پ203/ج

ارسال نظرات