۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۴۲۴۷۵

تشییع پیکر 2 شهید گمنام در زنجان

خبرگزاری رسا ـ مردم عاشورایی زنجان فردا میزبان دو کبوتر خونین بال گمنام دوران دفع مقدس هستند.
 تشييع دو شهيد گمنام

جلال قربانی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان اظهار داشت: مردم استان شهیدپرور و ولایت‌مدار استان زنجان فردا میزبان دو شهید گمنام  دوران هشت سال دفاع مقدس خواهند بود.


وی با اشاره به این‌که مردم زنجان فردا دو کبوتر خونین بال خود را بدرقه و تشییع خواهند کرد، افزود: مراسم استقبال این دو شهید گمنام 16 و 24 ساله که در جزایر مجنون و در عملیات خیبر به فیض شهادت نایل شده اند، فردا 23 مهر با حضور اقشار مختلف مردم به یوژه خانواده معظم شهدا و ایثارکان برگزار خواهد شد.


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان افزود: مراسم در شهرهای ابهر، خرمدره و میدان هنرستان شهرستان زنجان برگزار می‌شود که امیدواریم عموم مردم با حضور پرشور بار دیگر با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید میثاق داشته باشند.


قربانی با بیان این‌که مراسم شبی با شهدا در سه روز آینده در سراسر استان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: مراسم شب وداع با شهدا این دو شهید والامقام فردا بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر زنجان برگزار خواهد شد.


به گفته وی مراسم استقبال این دو شهید راه حق 24 مهرماه جاری نیز در روستاهای طارم و شهرستان آببر و مراسم شب وداع با آنان نیز پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهرستان آببر طارم برگزار می‌شود.


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این دو شهید ساعت 9 صبح روز 25 مهرماه جاری در همین شهرستان در آغوش خاک آرام خواهند گرفت.


گفتنی است، زنجان به پایتخت شور و شعور حسینی و شهر غواصان دریال دل دوران دفاع مقدس شهرت یافته است./935/پ202/س

ارسال نظرات