۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۴۲۴۹۵

دوره آموزش رادیویی وظایف منتظران

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزش رادیویی «وظایف منتظران» ویژه کارکنان دولت از شبکه سراسری معارف پخش می‌شود.
آموزش راديويي وظايف منتظران
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، مسؤول آموزش‌های رادیو، از برگزاری شانزدهمین دوره آموزش رادیویی با عنوان «وظایف منتظران» خبر داد.
مهدی غلامپور گفت: طبق بخشنامه ابلاغی در تاریخ 3 اردیبهشت‌ماه دولت به کلیه دستگاه های اجرایی کشور، رادیو سراسری معارف با همکاری معاونت سرمایه انسانی و توسعه مدیریت نهاد ریاست جمهوری، شانزدهمین دوره آموزش رادیویی معارف اسلامی را برگزار می‌کند.
این دوره شامل برنامه «وظایف منتظران» است که در آن شنوندگان با اندیشه‌های صحیح مهدوی و فرهنگ انتظار آشنا خواهند شد.
مسؤول آموزش رادیو ادامه داد: برنامه «وظایف منتظران» که به همت گروه اندیشه و حکمت رادیو معارف تولید و پخش می‌شود؛ به مباحث متنوع مربوط به مهدویت و وظایف منتظران از جمله، مهدی شناسی، حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)، آثار و نقش امام غائب، زنان و مهدویت، رجعت، فرقه‌های انحرافی، آسیب شناسی مهدویت و نشانه‌های ظهور با کارشناسی ‌حجج‌ اسلام کلباسی، فوادیان، یوسفیان، منصوری، شهبازیان، صدوقی و حائری پور از اساتید دانشگاه و مرکز تخصصی مهدویت قم، می‌پردازد.
وی با بیان مقرر شدن 14 ساعت ضمن خدمت برای کارکنان دولت، یادآور شد: کسانی که موفق به شنیدن برنامه ها نمی‌شوند، می‌توانند فردای آن روز با مراجعه به سایت رادیو معارف صوت و متن درسی برنامه «وظایف منتظران» را دریافت کنند.
این برنامه به تهیه کنندگی حمید علیخانی و گویندگی رضا حبیبی از بیست و دوم مهرماه در چهل قسمت سی دقیقه ای، شنبه تا پنج شنبه از ساعت 19:15 از شبکه رادیویی معارف پخش خواهد شد./997/د102/ن
ارسال نظرات