۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۴۲۵۴۶
حجت الاسلام پناهیان:

برخورد با اخلالگران اقتصادی گرفتار پیچ و خم های اداری نشود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تلاش دشمنان برای فتنه اقتصادی و ایجاد اختلال در بازار کشور، برخورد با اخلالگران بازار را خواسته ای همگانی دانست.
حجت الاسلام پناهيان پناهيان


حجت الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، با بیان این که اخلال ارزی اتفاق افتاده در بازار اقتصاد کشور را می توان به عنوان فتنه اقتصادی تعبیر کرد که از سوی دشمنان طراحی شده است، گفت: دشمنان ما خود با صدای بلند می گویند که برای این مشکلات اقتصادی مایل هستند کمال سوء استفاده را به عمل آورند.

 

وی با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی از هر ابزاری برای تضعیف نظام استفاده می کنند و این مسأله در سه دهه اخیر کاملاً مشهود بوده است، خاطرنشان کرد: مدیریت کشور باید به بهترین نحو ممکن نسبت به اداره کشور اقدام کند و نباید با عملکرد نا مناسب زمینه شادی دشمنان فراهم شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که دستگاه قضایی باید با اخلالگران اقتصاد کشور برخورد جدی داشته باشد، یادآور شد: پیگیری برای پیدا کردن مجرمان و مجازات سریع آنان بسیار اثربخش است.

 

حجت الاسلام پناهیان با بیان این که برخورد سریع با اخلالگران اقتصادی خواسته همگان است، گفت: اگر بررسی به این موضوع در پیچ و خم رایج اداری قرار گیرد اثر لازم خود را از دست خواهد داد، از این رو مسؤولان باید در این راستا اهتمام لازم را صرف کنند.

 

وی با اشاره به این که همگان باید در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی تلاش کنند، بیان داشت: مردم در این امر وظیفه دارند تا با صرفه جویی، قناعت و حمایت از تولید داخلی نقش مؤثری را در این راستا داشته باشند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که مسؤولان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بیش از مردم وظیفه دار ند، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی کشور باید با مدیریت صحیح خودشان زمینه ترویج اقتصاد مقاومتی را به منظور رشد و توسعه اقتصاد کشور و مقابله با تحریم های دشمنان فراهم کنند./950/ت302/ج

ارسال نظرات