۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۴۲۵۷۳
نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان:

پهپاد ایرانی افسانه نفوذ ناپذیری اسرائیل را شکست

خبرگزاری رسا ـ معاون رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان ضمن پوچ خواندن ادعاهای رژیم صهیونیستی گفت: پهپاد ایرانی افسانه نفوذ ناپذیری حریم هوایی و گنبد آهنین اسرائیل را شکست.
شيخ عبدالامير قبلان، رئيس مجلس اعلاي شيعيان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان معاون رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان با صدور بیانیه ای ضمن تبریک به حزب الله لبنان برای به پرواز در آوردن پهپاد بر فراز سرزمین اشغالی فلسطین، بیان کرد: پرواز  پهپاد معادلات نظامی منطقه را بر هم زد و موجب زیر سؤال رفتن قدرت دفاع هوایی صهیونیست‎ها شد.


وی افزود: این هواپیمای ایرانی، افسانه نفوذ ناپذیری اسرائیل را شکست و موجب وحشت ساکنان شهرک‎های صهیونیستی شده است؛ زیرا این هواپیما می توانست مسلح باشد و به عملیات نظامی و بمباران نیز اقدام کند که در آن صورت عواقب جبران ناپذیری برای صهیونیست‎ها به همراه داشته است.


آیت الله قبلان بیان کرد: رژیم صهیونیستی ادعا کرده بود که در صورتی که کسی بتواند از گنبد آهنین عبور کند میلیون های دلار به آنان هدیه می‎دهد، اما اکنون مشاهده کردیم که مقاومت توانست این ادعای واهی صهیونیست ها را زیر سوال ببرد.


وی تصریح کرد: مردم لبنان باید آگاهانه تر با مسائل لبنان و منطقه برخورد کنند و از گروه های مقاومت حمایت کرده که گزندی متوجه کشورشان نشود./994/ب901/ک
 

ارسال نظرات