۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۴۲۵۸۷

مردم استان اردبیل در اعتراض به فیلم موهن راهپیمایی کردند

خبرگزاری رسا ـ مردم دارالارشاد اردبیل در محکومیت اهانت ایادی استکبار به ساحت پیامبر اکرم(ص) راهپیمایی و با مسلمانان جهان اعلام همبستگی کردند.
راهپيمايي اعتراض آميز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، مردم ولایت‌مدار و متدین دارالارشاد اردبیل امروز با طی مسیر میدان شریعتی تا میدان مصلی در محکومیت اهانت ایادی استکبار به ساحت پیامبر اکرم(ص) راهپیمایی و با مسلمانان جهان اعلام همبستگی کردند.

 

راهپیمایان اردبیلی با در دست داشتن پارچه‌نوشته‌هایی با مضامینی چون لبیک یا رسول الله، یا ایهاالمسلمون اتحدو اتحدو، مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل حمایت حاکمان و سردمداران کشورهای آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و  فرانسه از سازندگان فیلم موهن را محکوم کردند.

 

مردم استان اردبیل در این راهپیمایی اعتراض آمیز که با هدف اعلام انزجار از اقدام اهانت آمیز دست نشاندگان استکبار جهانی در توهین به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) در سراسر شهرستان های استان برگزار شد این رفتار توهین آمیز را محکوم کرده و خواستار مجازات عاملان آن شدند.

 

معترضان به هتک حرمت ساحت پیامبر گرامی اسلام خواستار عذرخواهی سازندگان فیلم موهن شده و آمادگی خود را برای دفاع از ارزش های دین مقدس اسلام اعلام کردند و با سر دادن شعارهایی از جمله ای رهبر آزاده آماده ایم آماده و وهابی سعودی ننگت باد ننگت باد، نسبت به انتشار فیلم موهن فریاد ضدصهیونیستی سر دادند.

 

مردم اردبیل امروز با شکوه هرچه تمام با سر دادن شعارهای «سکوت بر اهانت، خیانت است خیانت» «هیهات من الذله» «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» «ما ذوالفقار حیدریم، فدایی پیغمبریم» «اسرائیل این آخرین پیام است، ملت انقلابی آماده قیام است» و «حمایت از ولایت، اطاعت از رسول است» انزجار و نفرت خود را از دست اندرکاران ساخت فیلم موهن ابراز داشتند.

 

در این راهپیمایی شرکت کنندگان، پرچم های «محمد رسول الله» «لبیک یا رسول الله» «یا مهدی» «حزب الله لبنان» و «انتفاضه فلسطین» و همچنین پلاکاردهای «امت اسلام به خروش آمده، خون محمدی به جوش آمده» «أین هادم ابنیه الشرک و النفاق» «دفاع از ولایت برگه زرین ماست، اسراییل اسراییل دشمن دیرین ماست» و «برخیز ای مسلمان» را در دست داشتند.

 

گفتنی است، مردم شهرهای گرمی، پارس آباد، بیله سوار، مشگین شهر، کوثر، خلخال، نمین، نیر و سرعین نیز در محکومیت اهانت به ساخت مقدس پیامبر اکرم (ص) به صورت گسترده راهپیمایی کردند./935/ پ203/ب

ارسال نظرات