۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۴۲۶۰۸

خبر خالی بودن غرفه مجمع جهانی اهل بیت در نمایشگاه کتاب فرانکفورت تکذیب شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اطلاع رسانی مجمع جهانی اهل بیت خبر خالی بودن غرفه این مجمع در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت را تکذیب کرد.
مجمع جهاني اهل بيت (ع)

در پی انتشار خبری مبنی بر این که « نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت در حالی آغاز به کار کرد که هنوز غرفه مجمع جهانی اهل بیت(ع) و روایت فتح در این نمایشگاه خالی است» در یکی از خبرگزاری ها، حجت الاسلام حسینی عارف ، مدیرکل اطلاع رسانی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا این خبر را تکذیب کرد و گفت: همانند سال‏های گذشته، انتشارات مجمع ‌جهانی اهل بیت(ع) امسال نیز در نمایشگاه کتاب فرانکفورت حضور فعال دارد.

حجت الاسلام حسینی عارف افزود: غرفه مجمع در شصت و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت با عرضه قرآن کریم، کتاب‏های اسلامی و کتب اهل بیتی به زبان‏های مختلف، مورد استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است و مسؤولان غرفه انتشارات مجمع جهانی اهلبیت(ع) فقط به معرفی کتب مجمع به مراجعان و فرهیختگان بسنده نمی کنند بلکه از این فرصت تبلیغی برای بیان معارف اهل بیت(ع) و دفاع از اسلام در برابر تهاجم رسانه های غربی نیز استفاده می نمایند.

حجت الاسلام حسینی عارف ضمن ابراز تاسف از انتشار اخبار کذب گفت: این در حالی است که مجمع جهانی اهل بیت(ع)‌ با توجه به نقش مهم نمایشگاه‌های کتاب در تبلیغ و تبادل فرهنگی، فعال‌ترین سازمان بین المللی شیعه در این نمایشگاه‏ها محسوب می شود و در این راستا همه ساله در نمایشگاه‌های بین المللی کتاب مهم جهان نظیر فرانکفورت، مسکو، پکن، تهران، تونس، کربلا، نجف، قاهره، کراچی، کویت، مسقط و مکزیکوسیتی مشارکت می کند.

وی خاطر نشان کرد: حضور مجمع در این نمایشگاه‌ها، با توجه به تنوع بی نظیر کتب منتشره (به بیش از 40 زبان دنیا) همواره موجب شگفتی و قدردانی بازدیدکنندگان خارجی بوده است./959/ت302/ص

ارسال نظرات