۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۴۲۷۲۸
رامین مطرح کرد؛

تلاش همه جانبه غرب برای حفظ مهره های سیاسی خود در منطقه

خبرگزاری رسا ـ دبیر بنیاد جهانی بررسی هولوکاست با اشاره به تلاش همه جانبه استکبار جهانی برای انحراف در مسیر بیداری اسلامی و حفظ مهره های سیاسی در منطقه گفت: با اوج گیری بیداری اسلامی آمریکا در آستانه نابودی قرار گرفته است.
محمدعلي رامين معاون مطبوعاتي وزير ارشاد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدعلی رامین، دبیر بنیاد جهانی بررسی هولوکاست روز دوشنبه در همایش« ترسیم جهان آینده و نتیجه تقابل اسلام وصهیونیزم »که در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف و تحولی بزرگ در نظام های سیاسی غرب و شرق محسوب می شود که هنوز آثاری ماندگار در سراسر جهان دارد.


وی با تاکید بر این‌که بیداری اسلامی و نهضت آزادی امت اسلامی از یوغ مستکبران و وابستگان به غرب الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران بوده است، خاطرنشان کرد: غرب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی به خوبی می دانند که بیداری اسلامی منافع آنان در سراسر جهان را به خطر انداخته است، از این رو به دنبال انحراف در نهضت اسلامی مسلمانان هستند.


رامین با اشاره به این‌که با اوج گیری بیداری اسلامی آمریکا در آستانه نابودی قرار گرفته است، تصریح کرد: غرب برای حفظ مهره‌های سیاسی خود در منطقه و تامین امنیت رژیم صهیونیستی و تحت فشار قرار دادن ایران نهایت تلاش خود را برای توقف و یا حداقل انحراف در مسیر و اعتقادات اصیل بیداری اسلامی به کار می گیرد.


دبیر بنیاد جهانی بررسی هولوکاست در ادامه به تشریح ریشه‌های انقلاب اسلامی و ابعاد تاثیرگذاری آن در افکار بین المللی پرداخت و اظهار داشت: اهمیت واژه ها زمانی مشخص می شود که بدانیم ما با استفاده از سه واژه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نظامی دو هزار و 500 ساله را سرنگون کردیم.


نماینده وزیر علوم در تشکل‌های دانشگاهی کشور گفت: کشوری مانند آمریکا با استفاده از سه واژه آزادی، دموکراسی و حقوق بشر سال هاست که افکار عمومی جهان را به خود مشغول کرده و این واژه ها را بهانه ای برای سلطه گری خود قرار داده است، چنان که سال‌هاست شاهد اشغال عراق و افغانستان با عنوان برقراری دموکراسی و حقوق بشر هستیم.


وی تصریح کرد: دموکراسی و حقوق بشر از دیدگاه نظام لیبرالیستی غرب چیزی جز تامین منافع غرب نیست، هرچند این هدف با کشتار هزاران نفر از غیرنظامیان و بی‌گناهان مردم خاورمیانه همراه باشد، در چنین شرایطی طبیعی است که آنان حتی قائل به احترام به مقدسات دینی مردم مسلمان منطقه نباشند.


رامین در پایان با اشاره به سلطه گری های غرب بر مردم مظلوم و مشتضعف سراسر جهان با استفاده از نظام های لیبرالیستی و نئولیبرالیستی خاطرنشان کرد: امروز نظام های نئولیبرالیستی غرب به دنبال تسلط بر اذهان، تصورات و افکار عمومی جهان هستند./935/پ203/ج

ارسال نظرات