۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۴۲۷۳۳
آیت‌الله علوی گرگانی خواستار شد؛

پرهیز مسؤولان از کشمکش‌های سیاسی

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی گرگانی خواستار پرهیز مسؤولان از کشمکش‌های سیاسی شد و گفت: مسؤولان باید اختلافات را کنار گذاشته و با تکیه بر مشترکات به دنبال حل معضلات جامعه باشند.
ديدار مردمي آيت الله علوي گرگاني
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج روز دوشنبه در دیدار جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی، بر ضرورت توجه به معنویت و پرهیز از دنیازدگی تأکید کرد و گفت: انسان باید در دنیا به گونه‌ای زندگی کند که مادیات در او تأثیرگذار نباشد.
 
این استاد برجسته درس خارج توجه به وضعیت جامعه و هدایت مردم را از وظایف عالمان دینی برشمرد و ابراز داشت: عالمان دینی همچون انبیا الهی وظیفه راهنمایی مردم را عهده دار هستند.  
 
آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که انسان در مسیر پیشرفت و تعالی با موانع فراوانی روبرو است، اظهار کرد: شیطان همیشه در مسیر انسان قرار دارد و تنها عامل بازدارنده او از انحراف بندگان توجه به خداوند است.
 
وی هدف اصلی انسان در زندگی را جلب رضایت خداوند ذکر کرد و بیان داشت: انسان‌ها باید بدانند که دنیا زودگذر و از بین رفتنی و آخرت جاودان است. 
 
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف نظام اسلامی، گفت: امروز همه باید با بصیرت و موقعیت شناسی به فکر پیشرفت کشور و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان باشند.
 
آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر اتحاد و همدلی همه اقشار جامعه، ابراز داشت: اتحاد و همدلی ملت عامل بازدارنده نفوذ دشمنان به جامعه است و در چنین شرایطی کسی جرأت تعرض به کشور را ندارد.
 
وی در پایان خواستار پرهیز مسؤولان از کشمکش‌های سیاسی شد و اظهار داشت: مسؤولان باید اختلافات را کنار گذاشته و با تکیه بر مشترکات به دنبال حل معضلات جامعه باشند./927/پ202/ج
ارسال نظرات