۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۴۳۰۳۴
آیت الله علوی گرگانی:

حق اهل بیت در زیارت قبور این بزرگواران ادا شود

خبرگزاری رسا ـ جمعی از شیعیان کشور آذربایجان با حضور در شهر مقدس قم با آیت‌الله علوی گرگانی دیدار کردند.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از شیعیان کشور آذربایجان پیش از ظهر امروز با آیت‌الله محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم دیدار کردند.
بر اساس این گزارش، در این دیدار آیت‌الله علوی گرگانی بر ضرورت استفاده از فرصت‌ها تأکید کرد و گفت: فرصت‌ها در زندگی انسان زودگذر است و باید با برنامه ریزی به بهترین شکل از آنها استفاده شود.
این استاد برجسته درس خارج با اشاره به روایاتی پاداش زیارت حضرت معصومه(س) را بهشت عنوان کرد و ابراز داشت: مهم‌ترین عامل در زیارت ائمه اطهار(ع) و کریمه اهل بیت ادا کردن حق ایشان است.
آیت‌الله علوی گرگانی بیان داشت: یکی از عوامل تأثیرگذار که سبب قبولی زیارات و عبادات مؤمنان می‌شود دل شکستگی و توجه به خدا است.
وی با اشاره به روایاتی بر اهمیت زیارت با معرفت کربلای معلی تأکید کرد و اظهار داشت: امام حسین(ع) زیارت کنندگان خود را در روز قیامت شفاعت خواهد کرد.
آیت‌الله علوی گرگانی در پایان ابراز داشت: زیارت ائمه اطهار(ع) باید به گونه‌ای باشد که انسان بعد از گناهان پاک شده و بعد از بازگشت به وطن، خود را از آلودگی‌ها حفظ کند.
گفتنی است،کاروان زیارتی شیعیان کشور آذربایجان بعد از زیارت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) عازم زیارت امام حسین(ع) و کربلای معلی هستند./927/پ202/ج
ارسال نظرات