۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۴۳۰۶۴
آیت الله نوری همدانی:

غربی‌ها نمک خور و نمکدان شکن هستند

خبرگزاری رسا ـ‌ حضرت آیت الله نوری همدانی به تشریح توطئه غرب برای به حاشیه راندن اسلام پرداخت و گفت: ریشه علوم آنها از اسلام گرفته شده و همه این پیشرفت ها از اسلام سرچشمه می گیرد، اما امروزه رفتارشان مقابل اسلام است.
آيت الله نوري همداني آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر امروز در دیدار ابوطالب شفقت رییس مؤسسه تحقیقات دفاعی کل کشور و هیأت همراه، با اشاره به تلاش های همه جانبه غرب برای به حاشیه راندن اسلام، گفت: ساخت فیلم و کاریکاتور موهن علیه پیامبر(ص) و اقدامات دیگر آنها همه در راستای اسلام هراسی است؛ امروز وظیفه ما این است که اسلام را به جهانیان درست بشناسانیم.
 

وی طرح شبهه تلاش ایران در ساخت سلاح هسته ای را بهانه غرب برای جلوگیری از پیشرفت کشور دانست و افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند آنها کوچکتر از آن هستند که بتوانند برای ما مشکل ایجاد کنند زیرا ما مردمی مقاوم، هوشمند و با استعداد داریم و تا زمانی که چنین پشتیبان های داریم پیروزیم.


این مرجع تقلید اروپایی ها را نمک خور و نمکدان شکن توصیف کرد و گفت: ریشه علوم آنها از اسلام گرفته شده و همه این پیشرفت ها از اسلام سرچشمه می گیرد، اما امروزه رفتارشان مقابل اسلام است زیرا می ترسند دوباره اسلام قدرت پیدا کرده و در جهان گسترش یابد و تمام نقشه های شان نقش بر آب شود.
 

حضرت آیت الله نوری همدانی غربی ها را خود بزرگ بین و قلدر خواند و ابراز داشت: پیامبر(ص) در دو غزوه موته و تبوک با رومیان به پیکار برخاست اما آنها از اول در برابر اسلام تسلیم نشدند.


وی با بیان این که نفوذ غرب در کشورهای اسلامی بعد از رنسانس و پیشرفت علمی و صنعتی آنها اتفاق افتاد، گفت: جوانان ما برای تحصیل به اروپا می رفتند و در آنجا شستشوی مغزی می شدند، برخی نیز جذب فراماسونر ها می شدند و پس از بازگشت نیز شیفته فرهنگ غرب بودند و مذهبی ها را مرتجع سیاه می خواندند.


استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به استثمار سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ایران از سوی غرب قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: قبل از ما چیزی از خود نداشتیم و تنها مصرف کننده بودیم؛ مواد خام را به راحتی از کشور ما می بردند و برای دریافت کالاهای دیگر باید دست خود را به سمت آنها دراز می کردیم اما به برکت انقلاب امروز از آن وضعیت نجات پیدا کردیم./928/پ202/ج
 

ارسال نظرات