۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۴۳۰۸۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

ملت ایران اسلامی پای پیمان خود با ولایت خواهد ماند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که توطئه های غرب علیه ایران اسلامی عشق و علاقه ملت به رهبر معظم انقلاب را کمرنگ نخواهد کرد، گفت: این مردم عاشق رهبر خود هستند و تا آخرین قطره خون نیز پای پیمان خود با ولایت خواهند ماند.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین امروز در جمع خبرنگاران، نظام اسلامی را امن ترین کشور در جهان معرفی کرد و با بیان این که این امنیت در سایه اسلام ناب محقق شده است، خاطر نشان کرد: گسترش هرچه بیشتر ارزش های دینی زمینه کاهش ناهنجاری ها را فراهم خواهد کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به اینکه روحانیت اصیل همواره با آگاهی و بصیرت مانع از تحقق برخی توطئه های دشمنان اسلام شده است، بیان داشت: دشمنان اسلام و انقلاب از اندیشه های روحانیت آگاه و اصیل همواره هراسانند.

 

حجت الاسلام نعمت الهی ادامه داد: روحانیت در تاریخ شیعه همواره در کانون توجه دشمنان نظام قرار داشته چرا که آنان به عظمت و قدرت روحانیت واقف بوده و همواره تلاش می‌کردند رابطه مردم و روحانیت را تضعیف کنند .

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، علما و روحانیت را امین و مورد وثوق مردم دانست و تصریح کرد: مردم در تاریخ همواره در حوزه های مختلف از محضر مراجع و علما برای رفع بسیاری از مشکلات فردی و اجتماعی بهره برده اند.

 

وی روحانیت را عنصر اصلی مولد فرهنگ در نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ارزش ها و هنجارهای دینی همواره از طریق روحانیت به جامعه تزریق می شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که روحانیت در سه دهه اخیر نقشی تأثیرگذار در استحکام پایه های نظام اسلامی داشته است، ادامه داد: روحانیت با همراهی ملت ایران توانسته نظامی برپا کنند که امروز به عنوان الگویی برای همه جهانیان است.

 

حجت الاسلام نعمت الهی، نظام اسلامی را امن ترین کشور در جهان معرفی کرد و با بیان این که این امنیت در سایه اسلام ناب محقق شده است، خاطر نشان کرد: گسترش هر چه بیشتر ارزش های دینی زمینه کاهش ناهنجاری ها را فراهم خواهد کرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در پایان سخنان خود، پیروی از رهنمودهای ولی فقیه را در رسیدن به سرمنزل سعادت ضروری دانست و گفت: تنها با حرکت در مسیر ولایت خواهیم توانست به مقصد نهایی برسیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر یک هفته ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: حضور گسترده و کم نظیر مردم این استان در استقبال از معظم له نشان دهنده اوج دلدادگی ملت با ولایت است.

 

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان این که حضور بی نظیر مردم در استقبال از رهبر معظم انقلاب پاسخ کوبنده ای به دشمنان نظام بود، ادامه داد: ملت ایران اسلامی به ویژه مردم خراسان شمالی نشان دادند که همواره تابع محض ولایت و رهبری هستند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که توطئه افکنی و فشارهای اقتصادی غرب علیه ایران اسلامی نمی تواند مانع از ابراز علاقه و عشق ورزی مردم به رهبری انقلاب شود، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی عاشق رهبر خود هستند و تا آخرین قطره خون نیز پای پیمان خود با ولایت خواهند ماند./950/پ202/س

ارسال نظرات