۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۴۳۰۹۵
آیت الله طبرسی در دیدار ولایتی:

غرب بداند ملت ایران با صلابت اهداف خود را دنبال می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار علی اکبر ولایتی با بیان این که امروز غرب نسبت به اقتدار و عظمت ملت ایران اذعان دارد، تصریح کرد: آنها باید بدانند که ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب مسیر حرکت خود انتخاب کرده اند و هیچ گاه راه بازگشتی وجود نخواهد داشت.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور بین الملل مقام معظم رهبری امروز با آیت الله طبرسی در ساری دیدار و گفت و گو کرد.

 

آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این دیدار با اشاره به این که نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و صهیونیست همه توان و تلاش خود را برای تضعیف نظام اسلامی به کار گرفته اند، گفت: به فضل خدا بیش از سه دهه توطئه علیه این نظام دینی شکست خورد و امروز نظام در اوج اقتدار قرار دارد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی الگوی مقاومت و ایستادگی در برابر استبداد و استکبار بین المللی است، خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی ملت ایران را الگوی خود قرار داده اند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز غرب به اقتدار و عظمت ملت ایران اذعان دارد، تصریح کرد: آنها باید بدانند ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب مسیر حرکت خود را انتخاب کرده اند و هیچ گاه راه بازگشتی وجود نخواهد داشت.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به خراسان شمالی و استقبال گسترده مردم از ایشان، خاطرنشان کرد: این استقبال بی نظیر بار دیگر ولایت پذیری ملت ایران را به رخ جهانیان کشید.

 

وی با بیان این که تلاش نظام سلطه برای کمرنگ کردن رابطه ملت با ولایت را بی فایده دانست و ادامه داد: مردم کشورمان عاشق و دلداده ولایت هستند؛ ما حفظ عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی را در گرو تبعیت مردم از ولی فقیه می دانیم.

 

علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل نیز در این دیدار با اشاره به تحول در جهان عرب و امور بین الملل به ویژه بیداری اسلامی به بررسی و تبیین آخرین مسائل جهانی پرداخت./950/پ202/ج     

ارسال نظرات