۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۴۳۲۷۲
نماینده مردم قم:

مسؤولان با عمل به رهنمودهای رهبری از جنجال آفرینی اجتناب کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در سفر به خراسان شمالی، از همه مسؤولان خواست با عمل به رهنمودهای ایشان از هرگونه جنجال آفرینی در جامعه اجتناب کنند.
احمد اميرآبادي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که با موضوع نکوداشت آغاز سومین سالگرد مقام معظم رهبری به استان قم و پیگیری مصوبات این سفر برگزار شد، گفت: خوشبختانه اقدامات مناسبی در راستای پیگیری و اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان قم صورت گرفته است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تشکر از عملکرد استاندار پیشین و پیگیری‌های جدی استاندار فعلی برای اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری، ابراز داشت: کارهای صورت گرفته برای همه مشهود و نشان دهنده عزم جدی برای عمران و آبادانی هر چه بیشتر استان قم است.
امیرآبادی با بیان این‌که مردم استان با استقبالی بی نظیر از رهبر انقلاب وظیفه خود را انجام دادند، وظیفه مسؤولان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: مسؤولان و مدیران استانی باید تمام تلاش خود را برای انجام هرچه بهتر مصوبات انجام دهند.
وی وظیفه مسؤولان را در قبال اوامر مقام معظم رهبری سنگین ارزیابی کرد و گفت: گاهی یک مصوبه از سوی رییس جمهور یا وزیر صورت می‌گیرد و مدیر به انجام آن موظف می‌شود؛ اما گاهی دستور از طرف شخص مقام معظم رهبری صادر می‌شود که اجرای آن وظیفه و تکلیف آور می‌شود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در استان خراسان شمالی مبنی بر پرهیز از جنجال آفرینی در جامعه، ابراز کرد: در این شرایط حساس بر همه مسؤولان لازم است به این توصیه مهم رهبری توجه و از کاری که موجب جنجال آفرینی در جامعه می‌شود پرهیز کنند.
امیرآبادی ادامه داد: در این مقطع حساس که دشمن با جنگ اقتصادی به مقابله با نظام اسلامی آمده همه مسؤولان وظیفه دارند با اتحاد و همدلی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.
وی تعامل بیشتر دولت و مجلس را خواستار شد و گفت: مجلس نباید به دنبال قانونی باشد که دولت نتواند آن را اجرا کند و از سویی دیگر دولت هم در اجرای مصوبات مجلس کوتاهی نکند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ارتباط مناسبی میان نمایندگان و مسؤولان استان برقرار است، اظهار کرد: جلسات خوبی با مسؤولان و مدیران استانی برگزار می‌شود و به دنبال تثبیت مدیریت در استان هستیم.
وی وظیفه مسؤولان استانی را خدمت گذاری به مردم عنوان کرد و گفت: خدمت به مردم باید در اولویت‌های کاری مسؤولان باشد.
امیرآبادی در پایان بیان داشت: در رابطه با پیگیری طرح مصوبات سفر مقام معظم رهبری هر پنج شنبه در برخی از ادارات استان حضور می‌یابیم تا در جریان امور بیشتر قرار گیریم./927/پ202/ج
ارسال نظرات