۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۴۳۲۷۵
سردار فضلی:

غرب نگران اقتدار سیاسی و معنوی ایران در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: ایران اسلامی نه تنها در جنگ نظامی، بلکه در رویارویی با جنگ‌های الکترونیکی و نرم دشمن پاسخی کوبنده و سریع تدارک دیده است.
سردار فضلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی فضلی، جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور، امروز در آغاز رزمایش نیروهای واکنش سریع بیت المقدس سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران جرات هرگونه تعرض و تجاوز را از دشمنان گرفته، چنانکه هفته گذشته شاهد بودیم هواپیمای بدون سرنشین حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی را به شدت وحشت انداخته است.


وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی نه تنها در جنگ نظامی، بلکه در رویارویی با جنگ‌های الکترونیکی و نرم مقابل دشمن پاسخی کوبنده و سریع تدارک دیده است، امروز پس از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به شدت نگران اقتدار سیاسی و معنوی نظام اسلامی ایران در منطقه و مجامع بین المللی هستند.


فضلی با بیان این‌که موج بیداری اسلامی و گسترش اسلام خواهی درجهان منافع رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است، افزود: نقش امروز بسیج در مقابله با جنگ نرم دشمن بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد، که البته اقتداری که نظام اسلامی در عرصه‌های مقابله با تهدیدات نرم دشمن داشته، قابل درک استکبار جهانی نیست.


جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور قدرت نرم ایران اسلامی را ولایت فقیه و بسیجیان پیرو رهبری دانست و تصریح کرد: اجرای رزمایش های واکنش سریع بسیج در سراسر استان‌های کشور تجدیدمیثاقی دوباره با آرمان های امام راحل و شهدا و تأکید بسیج  بر تبعیت از ولایت را راستای تحرک بخشی به بخش نظامی و رزمی این نیروی مردمی است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خارج کردن نام گروهک منافقین از لیست سازمان های تروریستی را اقدامی نابخردانه از سوی دولت آمریکا دانست و گفت: آمریکا با این اقدام موهن، مهر تأییدی بر شراکت خود در جنایات منافقان کوردل زد، در حقیقت خروج گروهک منافقین از لیست سازمان های تروریستی در راستای سیاست های ددمنشانه آمریکا علیه ملت ایران بوده است.


فضلی با تأکید بر این‌که دستان گروهک تروریستی به خون 16 هزار و 400 نفر از مردم بی‌گناه ایران آلوده است، خاطرنشان کرد: البته جنایات نظام سلطه تنها به این سناریو ختم نشده که در روزهای گذشته شاهد لغو قرار داد پخش برنامه های ماهواره ای ایران از سوی غرب بوده ایم.


وی این اقدام غرب را نشان از ترس آنان از قدرت نرم و معنوی ایران اسلامی دانست و گفت: دولتمردان آمریکا جوابی برای ادعاهای دروغین خود از حقوق بشر به افکار عمومی جهانیان دارند؟ غرب به قدری ذلیل و خار شده که تحمل پخش برنامه های فرهنگی و اجتماعی رسانه ملی را ندارد.


بنابر این گزارش، رزمایش بزرگ یگان های واکنش سریع بیت المقدس نواحی بسیج ناحیه تبریز و اسکو امروز با حضور بسیجیان نواحی مقاومت غدیر، امامت، ولایت و گردان های الزهرا و عاشورا با رمز لبیک یا رسول الله(ص) در محل صبحگاه ستاد فرماندهی سپاه عاشورا و همزمان در سراسر شهرهای آذربایجان شرقی آغاز شد و طی آن یگان های مختلف بسیجی توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند./935/پ202/س

ارسال نظرات