۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۴۳۳۰۰
حجت‌الاسلام ذوالنور:

نظام سلطه از رویارویی با ایران اسلامی عاجز است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف را مایه هراس استکبار جهانی دانست ونظام سلطه را از رویارویی با ملت عاجز توصیف کرد.
حجت الاسلام ذوالنوري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه سلسله جلسات بصیرت افزایی طلاب و روحانیان بسیجی تیپ امام صادق(ع) و بسیجیان گردان 113 با حضور حجت الاسلام ذوالنور چهارشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا در مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار شد.
دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور در این مراسم، با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه زهرا(س) به سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی و بیانات مهم ایشان اشاره کرد و گفت: برخی از افراد معتقدند اصرار برخی سیاسیون کشور نسبت به مساله انرژی هسته ای موجب فشار به مردم شده است. 
وی با بیان این که انرژی هسته ای حق مسلم ملت ایران است، ابراز داشت: ما اگر از انرژی هسته ای نیز دست بکشیم غربی ها به کینه توزی های خود ادامه می دهند.
حجت‌الاسلام ذوالنور با اشاره به بیانات رهبری درباره تعامل و ارتباط حوزه و نظام اسلامی ،خاطرنشان کرد: حوزه مادر نظام اسلامی است و نمی تواند نسبت به سرنوشت آن بی تفاوت باشد.
جانشین پیشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف منطقه، تاکید کرد: این تحولات استکبار جهانی را نگران کرده و آنها به دنبال کنترل انقلاب اسلامی که منشا این تحولات است، هستند و معتقدند اگر این موج کنترل نشود به دیگر نقاط نیز سرایت خواهد کرد.
وی با بیان این‌که غربی ها برای مقابله با ملت ایران دست به هر کار و بهانه ای می زنند، تصریح کرد: ما اگر انرژی هسته ای هم نداشتیم آنها بهانه دیگری می آوردند و تجربه سی ساله انقلاب نیز همین مساله را به ما نشان داده است.
حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به اذعان غربی ها نسبت به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف، یادآورشد: تنها راه مقابله ملت ایران با غربی ها ایستادگی و حفظ اقتدار است.
وی با بیان این که غرب از اقتدار نظام اسلامی ایران هراسان است، تصریح کرد: بیشترین مساله ای که امروز غرب را اذیت می کند اقتدار ملت ایران است و غربی ها نیز به این نکته واقف هستند.
این فعال سیاسی نظام سلطه را از رویارویی با ملت ایران عاجز و ناتوان توصیف کرد و گفت: بحمدلله کشور ما در عرصه های مختلف به پیشرفت های بسیار خوبی دست یافته است و کشور ما رو به جلو در حال حرکت و پیشرفت است.
گفتنی است، حجت الاسلام ذوالنور در پایان این نشست به سؤالات حاضران درباره مسائل مختلف جاری و سیاسی کشور پاسخ داد. /9241/پ202/ج
ارسال نظرات