۲۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۴۳۳۲۷
آیت الله آل هاشم:

موج اسلام‌گرایی دشمنان ادیان الهی را نگران کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تبریز با بیان این‌که گسترش موج اسلام‌گرایی و بیداری اسلامی در سراسر جهان دشمنان ادیان الهی را نگران کرده است، گفت: اهانت به پیامبر اسلام اوج حماقت و کج‌اندیشی دشمنان را نشان داد.
آيت الله آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اعضای کانون های فرهنگی، هنری مساجد آذربایجان شرقی، صبح امروز با تجمع در صحن امامزاده سید حمزه(ع) تبریز، توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند.


آیت الله سیدمحمد تقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز در این تجمع اظهار داشت: اهانت به پیامبری که رحمت عالمیان، نور، راهنما و هادی برای بشریت بوده است، اوج حماقت و کج‌اندیشی دشمنان اسلام و مسلمین را نشان می دهد.


وی با بیان این‌که پیامبران پیش از آخرین فرستاده الهی، بعثت حضرت محمد(ص) را به جهانیان بشارت داده بودند، گفت: فرقه های اسلامی و حتی غیرمسلمانان از این توهین بی سابقه ناراحت بوده و اعلام انزجار کرده اند و تاکنون به روش های مختلف اعتراض خود را نشان داده اند.


امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر این‌که نتیجه نهایی ستیز با اسلام، شکست ننگ آ‌ور برای غرب خواهد بود، خاطرنشان کرد: رسالت اصلی، مهم و حساس مسلمانان در مقطع کنونی حفظ انسجام، وحدت و هوشیاری در مقابل دشمنان اسلام و بدخواهان است.


آیت الله آل هاشم با تاکید بر این‌که گسترش موج اسلام‌گرایی و بیداری اسلامی در سراسر جهان دشمنان ادیان الهی را نگران کرده است، افزود: دشمنان به خیال خام خود با چنین اقدامات مذبوحانه‌ای درصدد توقف موج بیداری اسلامی هستند، غافل از این‌که همین امر موجب وحدت و یکدلی امت اسلامی در اضمحلال رژیم های مستکبر شده است.


همچنین محمد هادی نیا، مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد استان، اظهار داشت: هتاکی به وجود نازنین پیامبر اکرم(ص) قلب همه مسلمانان جهان را به درد آورده و اشک محبان حضرتش را بر گونه ها جاری کرده است، پیامبر اعظم (ص)، مجموعه تکامل یافته فضائل همه انبیا و اولیای الهی در طول تاریخ درخشان ترین عالم موجود است.


وی علم و اخلاق، حکومت و حکمت، عبادت و خدمت به خلق، جهاد و دوراندیشی و صداقت با مردم را از جمله ویژگی های پیامبر اعظم(ص) برشمرد و گفت: اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه معصوم(ع)، ترسیم کاریکاتورهای موهن، قرآن سوزی ها حرکات جدیدی نیست و در چند سال اخیر با بیداری اسلامی منطقه و جهان اسلام شدت یافته است.


بنابر این گزارش، در پایان این تجمع اعتراض آمیز، قطعنامه ای در محکومیت اقدام بی شرمانه ساخت فیلم توهین آمیز علیه ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام صادر شد و حاضران با شعارهای الله اکبر و لبیک یا رسول الله حمایت خود را از این قطعنامه اعلام کردند.


صادرکنندگان این قطعنامه ساخت فیلم اهانت آمیز علیه ساحت پیامبر اعظم(ص) را نشانه آخرین تلاش های آمریکا و صهیونیزم برای حذف ارزش های اسلامی در غرب عنوان و آن را سناریوی اسلام هراسی و اسلام ستیزی دانسته اند که در آغاز هزاره سوم فراتر از سرزمین و امت اسلامی وارد فاز تهاجم ضد ارزش ها و باورهای اسلامی شده است./935/پ202/ب

ارسال نظرات