۲۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۴۳۳۵۰
امام جمعه زنجان:

مردم اسیر جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن نشوند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: در مقطع کنونی همه ملت به همراه مسؤولان باید با تبعیت از رهنمودهای رهبری به جنگ روانی با دشمنان بروند.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه های نماز جمعه با تشریح توطئه‌های اقتصادی و روانی دشمنان نظام اسلامی اظهار داشت: تحریم‌های اقتصادی چندان تاثیری بر اقتصاد کشور ندارد، از این رو مردم نباید اسیر جو روانی و جنگ تبلیغاتی دشمن شوند.


وی توجه به الگوی زندگانی اسلامی و توجه به سیره نبوی را رمز عبور از تحریم‌های اقتصادی دانست و تصریح کرد: امروز نیازمند وحدت و یکدلی مردم، دولت و بازاریان برای کنترل جو روانی حاکم در کشور هستیم، تلاش دشمن در عرصه‌های رسانه‌ای و تبلیغات روانی علیه نظام اسلامی نشان از عجز آنان در تحریم و تهدید نظامی است.


امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: جهانیان شاهد هستند که دشمنان از توطئه‌های شوم خود در عرصه های نظامی و فرهنگی علیه ایران اسلامی ناامید شده اند، از این رو به دنبال تشدید تحریم ها و آغاز جنگ اقتصادی و روانی هستند، در مقطع کنونی همه ملت به همراه مسؤولان باید با تبعیت از رهنمودهای رهبری به جنگ روانی با دشمنان بروند.


حجت الاسلام والمسلمین خاتمی مقابله با توطئه های اقتصادی دشمنان را نیازمند مدیریت مناسب بخش های تولیدی و صنعتی کشور دانست و افزود: مردم ایران در طول سه دهه گذشته با هوشیاری و بصیرت توطئه های دشمنان در جنگ نظامی و فرهنگی را شناسایی و خنثی کردند.


وی رفع وابستگی به درآمدهای نفتی و پرهیز از خام‌فروشی نفت را رمز نجات از اقتصاد تک محصولی دانست و گفت: یکی از مهمترین برکات تحریم‌های دشمنان بر خلاف انتظار استکبار جهانی، خودکفایی کشور در عرصه های مختلف و اهمیت به تولید داخلی بوده است، اما هنوز وضعیت فعلی کافی و مورد رضایت نیست.


امام جمعه زنجان ادامه داد: مجلس باید با تصویب قوانین روز و دولت در تحقق شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام مؤثری در مقابله با تحریم های دشمن بردارند، دیگر زمان اختلاف سلیقه و نظر میان قوا گذشته است، همه باید زیر سایه ولایت برای مقابله با مشکلات اقتصادی، گرانی و تورم چاره‌اندیشی کنند.


حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان بر طبل توخالی جدایی میان امت و ولایت می کوبند، استقبال باشکوه و تاریخی مردم خراسان شمالی از رهبر فرزانه انقلاب، بی ثمر بودن تلاش های دشمن را به اثبات رساند.


وی با بیان این‌که پیوند میان امت با ولایت ناگسستنی است، خاطر نشان کرد: برکات حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در خراسان شمالی، شامل حال مردم این استان پهناور خواهد شد، مصوبات هیات دولت نیز در جلسه مشترک با رهبری اقدامی تاثیرگذار در رفع مشکلات این منطقه بوده است./935/ پ202/ب

ارسال نظرات