۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۴۳۳۸۳
آیت‌الله علوی گرگانی:

ترویج فرهنگ اهل بیت زمینه ساز ظهور امام عصر است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی گرگانی ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) را در زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) مؤثر خواند و هرگونه اقدام و تلاش برای تحقق این مهم را دارای فضیلت و اجر فراوان ارزیابی کرد.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان مؤسسه دارالحدیث قم، کسانی که برای خدا کار می‌کنند را مصداق آیه «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَنُ وُدًّا» دانست و ابراز داشت: قطعاً مؤسسه دارالحدیث نیز مصداق این آیه شریفه است و اقدامات صورت گرفته در آن مورد توجه مؤمنان قرار خواهد گرفت.
این استاد برجسته درس خارج با مفید دانستن اقدامات صورت گرفته در مؤسسه دارالحدیث از حسن سلیقه آیت‌الله ری شهری برای تأسیس این مؤسسه ارزشمند تشکر کرد و گفت: مؤسسه دارالحدیث جنبه عمومی دارد و مختص به گروه خاصی نیست و همه می‌توانند از این مجموعه استفاده کنند.
آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: مؤسسه دارالحدیث در راستای ترویج فرهنگ غنی اهل بیت(ع) گام برمی‌دارد و برای مردم سراسر جهان که می‌خواهند با این فرهنگ آشنا شوند قابل استفاده است.
وی فعالیت‌های مؤسسه دارالحدیث را در زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) مؤثر خواند و ابراز داشت: مردم سراسر دنیا با مطالعه آثار این مؤسسه با اهل بیت(ع) بیشتر آشنا شده  و این امر به آماده سازی جهان برای ظهور کمک خواهد کرد.
این استاد برجسته درس خارج با اشاره به روایاتی نیت خالص و دل پاک را سبب موفقیت انسان در کارها دانست و گفت: هر انسانی این دو خصلت را مد نظر قرار دهد توفیقات فراوانی نصیبش شده و به اهداف عالیه خواهد رسید.
آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که مؤسسه دارالحدیث اقدامات در خور توجهی داشته است، تداوم این امر را خواستار شد و گفت: باید دامنه فعالیت‌های این مؤسسه بوسیله فضای مجازی در سراسر جهان بیشتر شود.
وی در ادامه خواستار موضوع بندی روایات بر مبنای هر یک از ائمه اطهار(ع) شد و ابراز کرد: مؤسسه دارالحدیث دارای ظرفیت گسترده‌ای است و می‌تواند به این امر توجه کند؛ این کار قطعاً کمک شایانی به محققان و پژوهشگران خواهد کرد./927/پ202/ج
ارسال نظرات