۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۴۳۳۹۷
طلاب و فضلای خراسان شمالی:

استقبال حماسی از رهبر انقلاب موجب دلگرمی دوستان و زبونی دشمنان نظام شد

خبرگزاری رسا ـ طلاب و فضلای خراسان شمالی در نامه ای به حضرت آیت الله خامنه ای از سفر پر خیر و برکت ایشان به این منطقه قدردانی و تاکید کردند: شکوه و عظمت آن رهبر عزیز از سویی و ارادت و محبت مردم بزرگوار خراسان شمالی از سویی دیگر، موجب دلگرمی دوستان و زبونی دشمنان شد.
استقبال مردم بجنورد از رهبر انقلاب استقبال مردم بجنورد از رهبر انقلاب سخنراني رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه تختي بجنورد
 
به گزارش خبرگزاری رسا، طلاب و فضلای خراسان شمالی تحصیل کننده در حوزه علمیه قم و مشهد در نامه ای به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب از سفر پر خیر و برکت ایشان به این منطقه قدردانی کردند.
متن این نامه به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامت برکاته)
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته
اراده خداوند رحمان و رحیم بر این قرار گرفت تا این بار پرچم عزت و اقتدار جهان اسلام از شمال شرق ایران سرافراز به اهتزاز درآید. شکوه و عظمت آن رهبر عزیز از سویی و ارادت و محبت مردم بزرگوار خراسان شمالی از سویی دیگر، موجب دلگرمی دوستان و زبونی دشمنان ایران اسلامی شد.
خداوند متعال را به خاطر عنایت رهبری چنین حکیم و فرزانه هزاران مرتبه شکر گذاریم و جبهه سپاس بر درگهش می ساییم و از حضرت عالی به خاطر همه الطاف پدرانه و تحمل رنج سفر و برنامه های فشرده کمال امتنان را داریم. همچنین قدردان زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای دفتر معظم له و دستندرکاران این اتفاق بزرگ و تاریخی میباشیم.
امید است به زودی توفیق مجدد زیارت مقتدایمان در سرزمین باب الرضا (علیه السلام) نصیب مردم پر مهر و ولایت مدار این خطه گردد. از پرودگار مهربان سلامت و بقای عمر با عزت آن امام جانها و رهبر نازنین را مسألت می کنیم و آرزوی توفیقِ عزم و عمل به راهنمایی ها و دستورات حکیمانه حضرتعالی را برای مردم و مسئولین خدمت گذار استان خراسان شمالی داریم.
استقبال حماسی از رهبر انقلاب نوید بخش بهاری سراسر خیر و برکت برای خطه باب الرضا 
طلاب و فضلای خراسان شمالی همچنین در اطلاعیه ای خطاب به مردم این استان از آنان به خاطر خلق حماسه استقبال باشکوه از رهبر معظم انقلاب قدردانی کردند.
در این اطلاعیه آمده است:
بزرگ مردان و زنان خراسان شمالی سلام و درود خداوند بر شما باد.
حماسه حضور پر مهر و باشکوهتان در استقبال و میزبانی از رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) نوید بخش بهاری سراسر خیر و برکت برای خطه باب الرضا (علیه السلام) بود.
در بخش دیگری از این اطلاعیه تاکید شده است: رحمت و درود الهی بر دلهای آکنده از مهر ولایت شما مردم حماسه ساز که بار دیگر با امواج پر خروش محبت و بصیرتتان همه بافته های شیطانی کج فهمان و بد اندیشان را برهم ریخته و نشان دادید پیوند میان ملت و امام خویش ناگسستنی ست و عشق به نائب امام زمان (عج) و سلاله حضرت زهرا (سلام الله علیها) در اعماق وجودتان ریشه دارد.
این اطلاعیه آورده است: از همت و غیرت همه اقشار و آهاد مردم خراسان شمالی اعم از دانش آموز و دانشجو، اساتید و فرهنگیان، بازاریان و اصناف، کارگران، کشاورزان، صنعت گران، قوای نظامی و انتظامی و ... و همه مردم فارس، کرد، ترک، تات و ترکمن در جای جای این استان سپاس گذاریم.
به ارواح پاک شهیدان استان و خانواده های معظم آنان و نیز جانبازان و آزادگان و ایثارگران عزیز درود میفرستیم و از خداوند ادامه راه نورانی شهدا و امام شهدا را مسألت داریم.
ایزد متعال پاداش دلسوزان و خدمت گذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به احسن وجه خواهد داد و به عنایت او این گامها، مسیر ظهور حجت غائب از نظر را کوتاه می سازد.
در پایان اطلاعیه طلاب و فضلای خراسان شمالی تاکید شده است: هم استانی های عزیز! باید همگی در کنار یکدیگر با ایمان و استقامت فرمایشات امام عزیزمان را دنبال کنیم و به آنها جامعه عمل بپوشانیم تا خراسان شمالی در آینده ای نزدیک استانی سرآمد و پویا بر تارک میهن عزیزمان بدرخشد./924/د102/ج
ارسال نظرات