۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۴۳۴۱۹
حجت الاسلام رضوی مهر:

مسؤولان ولایت پذیری مردم را الگوی عملی خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم مسؤولان را به الگوگیری از مردم در ولایت مداری توصیه کرد و از آنان خواست با تعامل و همکاری درصدد حل مشکلات کشور باشند.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه

حجت الاسلام سیدجلال رضوی مهر، عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به مسؤولان نظام توصیه کرد مردم را الگوی عملی خود در پیروی از ولایت فقیه قرار دهند و اظهار داشت: باید اطاعت از فرمان رهبر معظم انقلاب را از مردم آموخت؛ زیرا ملت ایران همواره در چالش ها و فشارهای دشمنان با بهره مندی از فرمایشات رهبر انقلاب مقاومت بی نظیری را از خود نشان داده اند.

 

وی تحمل کمبود ها و تورم ناشی از تحریم را در برابر عزم اراده ملت ناچیز دانست و گفت: به زودی شاهد پیروزی مردم ایران در این مبارزه اقتصادی خواهیم بود.

 

مشاور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه بیانات رهبر معظم انقلاب را همواره در حل مسائل داخلی و خارجی راهگشا توصیف کرد و ابراز داشت: در طول سالیان پس از انقلاب بارها شاهد بودیم نقشه هایی که دشمنان علیه ایران می کشند به فضل الهی و با هدایت های مقام معظم رهبری خنثی شده است.

 

حجت الاسلام رضوی مهر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، داشتن نگاه علمی، برنامه ریزی مدبرانه، ثبات و استمرار سیاست ها را به مثلث حل مشکلات اقتصادی تشبیه کرد و افزود: هر کدام از اضلاع این مثلث نباشد موجب بی برنامگی و دوری از چشم انداز می شود.

 

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو یکپارچگی قوای سه گانه است
وی با تأکید بر کار کارشناسی شده در عرصه اقتصادی، گفت: اگر برنامه ریزی صحیح و کارشناسانه نباشد دچار روزمره گی خواهیم شد؛ برای این که در این مسیر درجا نزنیم کارشناسان باید نظرات خود را به مسؤولان ارائه دهند.

 

نماینده طلاب و فضلای همدان تعامل بین قوای سه گانه را موجب تحقق مطالبات رهبرمعظم انقلاب در عرصه اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: بدون انسجام و یکپارچگی به اقتصاد مقاومتی نخواهیم رسید؛ تمامی قوا و سازمان ها باید بسیج شوند تا بتوانیم با عملی کردن این طرح در مقابل جبهه کفر و نفاق بایستیم.

 

وی از دولت و مجلس خواست تا نسبت به مسؤولیت های خود شانه خالی نکنند و قوه قضائیه را به حفظ استقلال خود در راهبرد امور توصیه کرد و گفت: قوام نظام ما معطوف به وحدت مسؤولان و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات