۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۴۳۴۲۱
مدیر کل اوقاف آذربایجان غربی:

مؤلفه‌های تحقق صحیح اقتصاد مقاومتی تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی بر تبیین و تحلیل مؤلفه‌های اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی از سوی اقتصاددانان در جامعه تأکید کرد.
حجت الاسلام مصائبي، مديرکل اوقاف اذربايجان غربي

حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه به روزهای اولیه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: بحث تحریم‌ها و چالش های اقتصادی از سوی دشمنان بحث تازه ای نیست و از همان اوایل پیروزی انقلاب وجود داشت، اما آنچه مهم است ضرورت همت و عزم جدی مسؤولان اجرایی در اتحاد با مردم برای گذر از این وضعیت است.

 

وی با بیان این که نقطه ابهامی برای مقابله با جنگ روانی دشمنان در حوزه اقتصاد برای ملت ایران وجود ندارد، افزود: وجود دشمنان داخلی به مراتب بدتر از دشمنان خارجی است و بصیرت لازمه شناخت و مقابله با دشمن داخلی است.

 

این مسؤول حفظ وحدت و انسجام ملی را راهکار برون رفت از تحریم‌های اقتصادی عنوان و خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی پشتوانه محکمی برای گذار از چالش های اقتصادی است.

 

حجت الاسلام مصائبی، اجرای درست و روش مند اقتصاد مقاومتی را را سبب اثربخشی این طرح دانست و اظهار کرد: باید شرایط و مؤلفه‌های بنیادین شکل‌گیری و اجرای اقتصاد مقاومتی از سوی نخبگان حوزه اقتصاد کشور به درستی برای مردم تحلیل و تبیین شود در غیر این صورت بدون شک دیگران از آن سوء استفاده خواهند کرد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی تکیه بر رهنمودهای رهبری و وحدت کلمه برای چیره شدن بر تحریم های اقتصادی را مهم ارزیابی کرد و افزود: تاریخ صدر اسلام از ابتدا شاهد دشمنی های بسیاری از سوی بدخواهان بوده است؛ اما پیروزی حق بر باطل وعده راستین خداوند بر پیروان مکتب اسلام ناب محمدی است.

 

حجت الاسلام مصائبی در پایان بر جوسازی رسانه های غربی در تشدید تحریم ها اشاره کرد و گفت: ملت ولایی و با بصیرت ایران اسلامی باید با حفظ آرامش روانی جامعه بدانند که این ترفندها از سوی دشمنان تازگی ندارد و با متشنج شدن فضای جامعه تنها دشمن را در رسیدن به اهداف پلیدشان کمک کرده اند./936/ت302/س

ارسال نظرات