۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۴۳۴۴۶
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دشمنان از اقدامات تروریستی نتیجه ای نخواهند گرفت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی،‌ حادثه انفجار در چابهار را اقدامی از سوی عناصر سرسپرده به استکبار دانست و با اشاره به شناخت مردم نسبت به فرقه ضاله وهابیت، کارهای از این قبیل را تلاش در جهت نابودی اسلام خواند.
سيد باقر حسيني، نماينده مردم زابل
سید باقر حسینی، نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدام ناتمام تروریست‌ها در چابهار، این حرکت‌های غیر اسلامی را از نظر اسلام کاملا مردود دانست و گفت: این کارها از سوی سرسپردگان استکبار و مزدورانی که در کشورهای همجوار ایران که تحت تعالیم غیر انسانی وهابیت قرار می‌گیرند انجام می‌پذیرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه هدف دشمنان کوردل از این‌گونه اقدامات را، ایجاد تفرقه در بین مردم سیستان و بلوچستان خواند و اظهار داشت: با توجه به این که سیستان و بلوچستان از استان‌های مهم کشور بوده و در این منطقه اقوام مختلف شیعه و سنی زندگی می‌کنند، دشمنان به دنبال این هستند تا رابطه بین این دو را برهم زنند و البته هر چند بارها این مطلب را آزموده‌ و نتیجه‌ای به دست نیاورده‌اند، اما مجددا برنامه‌های خود را دنبال می‌کنند.
وی افزود: مطمئنا دشمنان هیچ گاه به نتیجه نخواهند رسید زیرا کاملا شناخته شده هستند و مردم پی برده‌اند که وهابیت برای هیچ مسلمانی اعم از شیعه و سنی اهمیت قائل نیست، بلکه فرقه ضاله‌ای است که در مقابل اسلام قرار گرفته و با تفکراتی افراطی و به دور از اسلام خود به دنبال نابود کردن دین است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود تمام ترور‌های دنیا را با محوریت شیطان بزرگ آمریکا دانست و ابراز داشت: اگر دقت شود در می یابیم افرادی همچون اعضای طالبان و گروه‌های تروریستی‌ در افغانستان، سوریه و یا دیگر کشورهای اسلامی، ساخته و پرداخته آمریکا هستند و با توجه به اینکه وهابیت نیز ساخته انگلیس است فهمیده می‌شود دنیای استکبار در پشت پرده این جریانات ضد بشری قرار دارد.
وی بیان داشت: متأسفانه شاهدیم کسانی که داعیه‌ دار حقوق بشر هستند بزرگ ترین جنایات بشری را رقم می‌زنند و حوادثی نظیر آنچه در نوار غزه، افغانستان، عراق و بحرین اتفاق می‌افتد ناشی از نتیجه اسلام ستیزی دنیای غرب است که با استفاده از عده‌ای ناآگاه و آموزش‌ آنها، نیروهایی کاملا تحت امر پرورش و این حرکت‌ها را انجام می‌دهند.
حسینی با یادآوری جریان‌های مشابه با حادثه اخیر همچون جریان تاسوکی و انفجار در مسجد علی بن ابی‌طالب(ع) که عده‌ای از ایرانیان اعم از کودک، جوان و افراد کهن سال به خاک و خون کشیده شدند، خاطر نشان کرد: این اتفاقات جز تقویت ایمان و آگاهی مردم نتیجه‌ای نخواهد نداشت، هرچند آنها به دنبال بهره‌برداری حداکثری از این جریانات هستند اما مهم ترین چیزی که به دست می‌آورند ناامنی‌های مقطعی است.
وی در پایان با بیان این که این‌گونه حرکت‌ها باعث استحکام وحدت میان اقوام شیعه و سنی منطقه می‌شود، گفت: امیدواریم با تلاش‌های نیروهای انتظامی، نظامی و به خصوص سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات شاهد ریشه‌‌کن شدن کامل این جریان‌ها و کلیه اقدامات ضد انسانی در ایران باشیم./908/ت302/ج
ارسال نظرات