۰۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۴۴۱۳۹
معاون فرهنگی اداره اوقاف شهرری خبر داد:

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات قرآن شهرری در حوزه علمیه امیرالمومنین

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرری با اشاره به ظرفیت ها و استعداد های قرآنی شهرری بیان داشت: شهرستان ری 15100 نفر شرکت کننده در رشته های مختلف قرآنی در این مسابقات دارد که این آمار حتی گاهی با برخی استان ها برابری می کند.
مسابقات قرآن کريم

حجت الاسلام مهدی توسلی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: مراسم اختتامیه مرحله شهرستانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه شهرری، پنج شنبه چهارم آبان ماه ساعت 9 صبح در مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) در خیابان شهید رجایی شهرری برگزار می شود.

وی با اشاره به این که برگزیدگان در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه به مرحله استانی راه پیدا می کنند، ابراز داشت: مرحله استانی مسابقات قرآن از روز شنبه آغاز می شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرری با بیان این که مسابقات قرآن امسال از نظر کمی و کیفی از سال قبل بهتر برگزار شد، عنوان کرد: شهرستان ری 15100 نفر شرکت کننده در رشته های مختلف قرآنی از حفظ پنج جزء، ده جزء، حفظ کل و دیگر رشته ها در این مسابقات دارد که این آمار حتی گاهی با برخی استان ها برابری می کند.

حجت الاسلام توسلی با اشاره به این که مرحله شهرستانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه با همکاری آموزش و پرورش از آذر ماه سال گذشته آغار شد و در مهرماه امسال هم مراحل پایانی آن برگزار شد، ابراز داشت: در هر رشته نفرات اول تا سوم به مرحله استانی راه پیدا می کنند.

وی اظهار داشت: روز پنج شنبه در مراسم اختتامیه مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) از نفرات برگزیده این مرحله تجلیل به عمل خواهد آمد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرری استفاده از پتانسیل حوزه های علمیه در فعالیت های قرآنی را علت برگزاری این مراسم در حوزه علمیه عنوان داشت و خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم که ارتباط با حوزه علمیه را در راستای فعالیت های قرآنی افزایش دهیم./956/ت302/ص

ارسال نظرات