۰۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۴۴۱۴۹

کمیته قرآن ستاد دهه فجر تشکیل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آیین نامه تشکیل کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 1391 از سوی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به سازمان دارالقرآن الکریم ابلاغ گردید.
دهه فجر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم اولین جلسه شورای اجرایی کمیته های تخصصی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی صبح امروز سه شنبه دوم آبان ماه با حضور اعضاء از جمله مسئول کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه محمد حسین زارع رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به بررسی عملکرد کمیته های تخصصی در سال 1390 و با هدف ارتقای کمی و کیفی فعالیت های دهه فجر در سال جاری پرداخته و در خصوص افزایش تعاملات کمیته ها و برگزاری جلسات درون دستگاهی، راه‌کارهای لازم را ارائه نمود؛سپس آیین نامه های تشکیل کمیته ها به مسئولین دستگاه ها ارائه و ابلاغ گردید.
مهدی قره شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و مسئول کمیته قرآن ستاد دهه فجر به بیان اقدامات و ضرورت های لازم در خصوص فعالیت کمیته ها از جمله هم افزائی بیشتر، استفاده مناسب و متقابل از ظرفیت های دستگاهی، تعاملات جدی دستگاه ها در رده های استانی و ارتقاء کیفیت تولیدات قابل عرضه در این جشن ملی به مردم پرداختند.
در ادامه مسئولین کمیته های دیگر نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.
خاطر نشان می گردد کمیته قرآن ستاد دهه فجر به منظور معرفی دستاوردهای معنوی و قرآنی پس از انقلاب اسلامی و شناساندن هرچه بیشتر قرآن به قشر جوان جامعه و فراهم سازی حضور و مشارکت فعالان و چهره های قرآنی کشور در امر برنامه ریزی مراسم سالگرد پیروزی و آئین های گرامی‌داشت ایام الله دهه مبارک فجر، با حضور تعدادی از دستگاه ها و با مسئولیت سازمان دارالقرآن الکریم تشکیل می گردد./959/د102/ص

ارسال نظرات