۰۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۴۴۱۶۲

برنامه های دهه ولایت اداره اوقاف شهرری تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرری با اشاره به این که از روز پنج شنبه چهارم تا شنبه سیزدهم آبان ماه به عنوان دهه ولایت و امامت نام گذاری شده است، به تشریح برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه شهرری در این دهه پرداخت.
دهه امامت و ولايت

حجت الاسلام مهدی توسلی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این که از روز پنج شنبه چهارم تا شنبه سیزدهم آبان ماه به عنوان دهه ولایت و امامت نام گذاری شده است، به تشریح برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه شهرری در این دهه پرداخت.

وی با بیان این که پنج شنبه چهارم آبان ماه به عنوان روز ولایت و نیایش نام گذاری شده، اظهار داشت: در این روز دعای عرفه در امام زاده ابراهیم(ع) صالح آباد، آستان شیخ صدوق(ع)، امام زاده عبدالله(ع) و آستان بی بی زبیده(س) برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرری با اشاره به این که جمعه پنجم آبان ماه به عنوان روز ولایت و اطاعت نام گذاری شده، گفت: نماز عید قربان در مصلی شهرری روز جمعه برگزار می شود و با مدیریت آستان های امام زادگان شهرری هماهنگی کرده ایم که به جهت تمرکز مردم برای اقامه نماز عید قربان در مصلی شهرری ، در آستان ها مراسم نماز عید را برپا نکنند.

حجت الاسلام توسلی شنبه ششم آبان ماه را روز ولایت و قرآن عنوان کرد و افزود: به همین جهت محافل انس با قرآن در این روز در آستان های مقدس امام زادگان شهرری برگزار می شود.

وی از یک شنبه هفتم آبان ماه با نام روز ولایت و بصیرت نام برد و ابراز داشت: در این روز همایش های بصیرت در آستان های امام زادگان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرری با اشاره به این که دوشنبه هشتم آبان ماه به عنوان روز ولایت، جوانان و نوجوانان نام گذاری شده، بیان داشت: در این روز مراسم بزرگداشت شهید حسین فهمیده در آستان های مقدس برگزار می شود.

حجت الاسلام توسلی سه شنبه نهم آبان را روز ولایت و وقف عنوان داشت و گفت: نشست های تخصصی وقف در آستان های مقدس در این روز برگزار می شود.

وی با بیان این که چهارشنبه دهم آبان ماه به عنوان روز ولایت و معرفت نام گذای شده، عنوان کرد: در این روز که سالروز ولادت امام هادی(ع) است، زیارت جامعه کبیره در آستان های مقدس امام زادگان قرائت می شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرری از پنج شنبه یازدهم آبان ماه با عنوان روز ولایت و ایثار و شهادت نام برد و ابراز داشت: در این روز مراسم غبار روبی از مزار شهدا و همچنین شب خاطره برگزار می شود.

حجت الاسلام توسلی جمعه دوازدهم آبان ماه را روز ولایت و بانوان اعلام کرد و بیان داشت: ویژه برنامه های تبیین جایگاه ولایت برای بانوان در این روز در آستان های مقدس امام زادگان برگزار می شود.

وی با اشاره به این که شنبه سیزدهم آبان ماه به عنوان روز ولایت و امام زادگان نام گذاری شده، اظهار داشت: در این روز برنامه های عید غدیر از ساعت 10 صبح در آستان های مقدس امام زادگان سراسر کشور برگزار می شود./956/ت302/ص

ارسال نظرات