۰۳ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۱۴۴۱۹۶

جزئیات برگزاری مراسم برائت از مشرکان در عرفات اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد برگزاری مراسم برائت از مشرکین، از برگزاری مراسم برائت از مشرکان مانند سال‌های گذشته در صبح روز عرفه در صحرای عرفات خبر داد.
سرزمين وحي پيش از ذي الحجه
به گزارش خبرگزاری رسا، دبیر ستاد برگزاری مراسم برائت از مشرکین، از برگزاری مراسم برائت از مشرکان مانند سال‌های گذشته در صبح روز عرفه در صحرای عرفات خبر داد.
مجید آخوندزاده، دبیر ستاد برگزاری مراسم برائت از مشرکین، اعلام کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته مراسم برائت از مشرکین از ساعت 9:30 دقیقه صبح پنج‌شنبه چهارم آبان ماه مصادف با روز عرفه آغاز و تا ساعت 10:45 به وقت محلی ادامه خواهد داشت.
 وی از حضور 550 نفر نیروی داوطلب برای عهده‌داری انتظامات مراسم برائت از مشرکان خبر داد و گفت: یک نفر از عوامل اجرایی هر کاروان که سابقه تشرف داشته است به همراه تعدادی از مجموعه نیروهای بعثه مقام معظم رهبری مسئولیت ایجاد نظم مراسم را بر عهده دارند.
 دبیر ستاد برگزاری مراسم برائت از مشرکین ادامه داد: امسال با توجه به تغییراتی که در چادرها ایجاد شده، مراسم برائت از مشرکان در محور مکاتب 1، 3، 4 و 5 برگزار می‌شود و بقیه زائران مکاتب دیگر مانند مکاتب 2، 6، 7، 8 و 9 بایستی در مکاتبی که مراسم در آنها برگزار می‌شود، شرکت کنند.
 وی از برگزاری دعای عرفه نیز خبر داد و اعلام کرد: بعد از ظهر روز عرفه مراسم دعای پر فیض عرفه از ساعت 14:30 برگزار می‌شود و طوری برنامه‌ریزی شده است تا صدای دعای عرفه در مکاتب 1، 3، 4 و 5 شنیده شود./917/ د102/ن
ارسال نظرات