۰۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۴۴۲۴۵

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با روش‌های تبلیغ در حوزه علمیه طالبیه

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با روش‌های تبلیغ در حوزه علمیه طالبیه خبر داد.
دوره آموزشي

حجت الاسلام حیدر بی‌غمی، معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: دوره آموزشی آشنایی با روش‌های تبلیغ از دوشنبه هفته آینده با حضور 30 طلبه سطح یک به بالا حوزه علمیه طالبیه برگزار خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی در هشت جلسه آموزشی روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه هر هفته با تدریس حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان ورزقان در محل حوزه علمیه طالبیه تبریز برگزار می شود.


حجت الاسلام بی‌غمی آشنایی با روش‌های تبلیغ و منبرداری، مخاطب‌شناسی، مدیریت زمان در منبر، زمان‌شناسی و مکان‌شناسی در تبلیغ، روش‌های برقراری ارتباط با مخاطبان جوان، منبع‌شناسی، اصول مورد تاکید کتاب و سنت در تبلیغ دین و همچنین آشنایی با ابزارهای نوین در تبلیغ دین را از جمله اهداف و محورهای این دوره آموزشی برشمرد.


معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری گردهمایی معاونان تهذیب مدارس علمیه برادران استان خبر داد و گفت: این گردهمایی 15 آبان با هدف تبیین آخرین برنامه‌ها، هماهنگی و هم اندیشی معاونان تهذیب در مرکز مدیریت استان برگزار خواهد شد.


وی با بیان این‌که این گردهمایی همه ساله به منظور ایجاد هماهنگی و تعامل هرچه بیشر معاونان تهذیب و ابلاغ آئین‌نامه های جدید سراسری برگزار می شود، گفت: ویژه‌برنامه های مختلف فرهنگی، معنوی و آموزشی مختلفی از سوی معاونت تهذیب استان پیش بینی شده که به مرور در سال تحصیلی اجرایی می شود.


حجت الاسلام بی‌غمی در پایان اعلام کرد: احتمال لغو برگزاری مراسم عمامه‌گذاری طلاب مدارس علمیه تبریز در عید غدیرخم وجود دارد که با این حساب نیمه شعبان سال آینده این مراسم معنوی برگزار خواهد شد./935/ت302/ب

ارسال نظرات